سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: فتح خرمشهر حماسه جاویدان و ماندگاری در تاریخ است و باید این مناسبت ها در کشور همیشه با شکوه خاصی برگزار شده و اجازه کمرنگ کردن این نوع مناسبت ها را به دشمنان ندهیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی، پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد و سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، بر برگزاری باشکوه این مناسبت ها در کشور تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات بیت المقدس و حماسه آزاد سازی خرمشهر اعلام شکست طرح استکباری علیه انقلاب اسلامی ایران بود که طی آن پیام استقامت، ایثار، مقاومت، شجاعت و شهامت را به گوش دشمنان انقلاب اسلامی رساند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین افزود: سوم خرداد روز مهمی در تاریخ ماست که رزمندگان اسلام حماسه آفریدند و دشمن را با ایثار و فداکاری از خونین شهر بیرون راندند و عزت و افتخار آفریدند.

وی تصریح کرد: فتح خرمشهر حماسه جاویدان و ماندگاری در تاریخ است و باید این مناسبت ها در کشور همیشه باشکوه خاصی برگزارشده و اجازه کمرنگ کردن این نوع مناسبت ها را به دشمنان ندهیم.

حجت الاسلام و المسلمین عباسی، ضمن گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد: امام خمینی (ره) شخصیت بی نظیری بودند که توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند و امروز خوشبختانه سکاندار این کشور بر عهده رهبری حکیم و فرزانه بوده که توانسته اقتدار، عزت و سربلندی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران رقم بزند.

وی به برگزاری باشکوه برخی مناسبت های مهم در تقویم بیان کرد: دشمنان همیشه در تلاش هستند که این رویدادهای مهم و تاریخی برای ملت ایران به فراموشی سپرده شود که امروز باید بیش از پیش در گرامیداشت و زنده نگه داشتن آن ها تلاش داشته باشیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha