سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 492709
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
عکس

حوزه/ مسئول مؤسسه اوج هنر یزد گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان شب شعر آیینی «سفره نان و ریحان» در برنامه جنبی نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی یزد برگزار می شود.

عالیه مهرابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، اظهار کرد: به همت مؤسسه اوج هنر یزد شب شعری در نمایشگاه علوم قرآنی مورخ چهارشنبه اول خرداد  در ساعت21:30 برگزار می شود.

وی افزود: در این شب شعر که «سفره نان و ریحان» نام دارد؛ بوستان هنر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد هم مشارکت دارند و شاعران آیینی از جمله غلامرضا محمدی، احمد مضطر زاده، افسانه نوری، فاطمه غلامی، سجاد طحان پور، علی اکبر سلیمانی، احمدرضا قدیریان، الهه سلطانی، امیر حسین اثنس عشری، دکتر سید محمود الهام بخش، حسین شاکر، محمد سعید زارع و ایمان شایق به شعر خوانی در موضوعات رمضان و میلاد امام حسن مجتبی(ع) می پردازند.
 

برپایه این گزارش، مکان برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی یزد واقع در خیابان  انقلاب، خیابان شهدای محمودآباد و حسینیه بزرگ محمودآباد واقع است و برگزار کنندگان این شب شعر از عموم علاقه مندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برای شرکت در این برنامه و بازدید از نمایشگاه علوم قرآنی دعوت کرده اند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha