چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
دیدار جمعی از شاعران و استادان زبان و ادب پارسی با رهبر معظم انقلاب

حوزه/ عضو انجمن شعر طلاب کشور تصریح کرد: دقت و نکته سنجی رهبر معظم انقلاب در جلسه و نشست ادبی با شاعران به خصوص برای نسل جوان شاعران، بسیار درس آموز و ارزشمند است.

وحیده گرجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با بیان این که توفیق حضور در محفل صمیمانه دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب به مناسبت نیمه ماه رمضان را داشته است، اظهار داشت: همین جلسات سالانه مقام معظم رهبری با شاعران و ادیبان، تاثیر بسیار مهمی بر روند کلی شعر و ادبیات در کشور داشته و تشویق ها و نکته سنجی های ایشان زمینه افزایش انگیزه به خصوص در بین شاعران جوان و کمتر شناخته شده را داشته است.

وی افزود: رهبر فرزانه و فرهیخته انقلاب با وجود مشغله ها و مسئولیت بسیار زیاد و این که از نگاه ما ایشان شخصیتی است که حرف اول را دنیای اسلام می زند، اما علاقه و اشتیاق ایشان در برگزاری چنین محافلی و نقد و بررسی شعرهای خوانده شده برای همه ما بسیار درس آموز و ارزشمند است.

این بانوی طلبه شاعر همچنین گفت: به هر صورت ایشان به عنوان شخصیتی که در این عرصه ها دارای نگاه کارشناسی هستند، از چنان اشرافیتی نسبت به شعر و ادبیات برخوردار هستند که برجسته ترین اساتید این حوزه نیز به این حقیقت و اهمیت دیدارهای صمیمانه شاعران با مقام معظم رهبری اذعان دارند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha