شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام صاحبقرانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه گروه های جهادی با حداقل هزینه، با کیفیت ترین کارها را انجام می دهند، از این رو باید حمایت، هدایت و تشویق شوند، گفت: به هر میزان کارها را از تصدی‌گری به سمت کارهای مردمی و مجموعه های طلبگی سوق دهیم، شاهد رونق و هم افزایی بیشتر آن در عموم افراد خواهیم بود.

حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در حاشیه بازدید از بخش حوزوی چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت خراسان رضوی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» از مشهد با بیان اینکه در این نمایشگاه کار فاخر و خوبی انجام شده و محیط متنوع و استفاده از ظرفیت مجموعه های قرآنی در حوزه، مایه برکت است، ابراز کرد: به هر میزان کارها را از تصدی‌گری به سمت کارهای مردمی و مجموعه های طلبگی سوق دهیم، شاهد رونق و هم افزایی بیشتر آن در عموم افراد خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، تعامل سازنده در برپایی نمایشگاه را نقطه قوتی برای سایر فعالیت های فرهنگی، آموزشی، تبلیغی و... برشمرد و افزود: اعتماد به همکاری مجموعه های حوزوی و مدارس علمیه باعث پویایی آنان و همچنین، بهره مندی ما می شود لذا با الهام از این اتحاد در برپایی نمایشگاه باید بتوانیم جریان سازی و شبکه سازی و ساختن جبهه اسلامی را، حول محور قرآن و احادیث و عترت اهل بیت(ع)، به بهترین نحو رقم بزنیم.

حجت الاسلام صاحبقرانی در ادامه با اشاره به فعالیت گروه های جهادی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مجموعه گروه های جهادی سازمان  از گذشته در مباحث مختلف فرهنگی تبلیغی از جمله قرآن و اعزام قاریان قرآن کریم به مناطق مختلف در سطح استان، حضور و فعالیت داشته اند و یکی از برنامه های جدید در این سازمان به صورت ویژه، تشکیل "گروه های جهادی قرآنی" است.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی با حداقل هزینه، با کیفیت ترین کارها را انجام می دهند، از این رو باید حمایت، هدایت و تشویق شوند، گفت: دوره جدید سازمان، رسالت بر این منوال است که ظرفیت های مردمی را برای ظرفیت های مردمی استفاده کنیم.

گفتنی است، حوزه علمیه خراسان در چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت خراسان رضوی در سالن فردوسی نمایشگاه دائمی مشهد حضور فعال داشت.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha