پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
استاندار خراسان رضوی

حوزه/ استاندار خراسان رضوی گفت: امروز نیازمند فرهنگ قرآنی و‌ مانوس شدن با قرآن هستیم و همه می‌توانند از این کلام الهی به خوبی استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، علیرضا رزم حسینی در اختتامیه چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت خراسان رضوی که شب گذشته با مسئولان استانی، در سالن اجتماعات نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، ابراز کرد: امروز نیازمند فرهنگ قرآنی و‌ مانوس شدن با قرآن هستیم و این ماه فرصت طلایی برای نیازمندان به آن است و همه می‌توانند از این کلام الهی به خوبی استفاده کنند.

استاندار خراسان رضوی فضای مجازی را بهترین ابزار انتقال آیات قرآنی دانست و اظهار کرد: امیدواریم نسل نو، در جهت افزایش معرفت قرآنی تلاش کنند و بتوانند از طریق فضای مجازی بهتر و بیشتر با این‌ کلام الهی آشنا شوند.

وی، برگزاری این نمایشگاه را به طور شایسته خواند و دستیابی به معرفت قرآنی را هدف از برگزاری آن دانست و بیان کرد: قرآن کریم معجزه الهی است و می‌خواهد انسان را به کمال برساند، این قرآن درس زندگی برای همه نسل‌ها است.

رزم حسینی یادآور شد: قرآن‌کریم در بخش‌های مختلف زندگی همانند «آفرینش»، «فرهنگ جهاد»، «سبک زندگی» و... آیاتی دارد که می‌توان از آنها بهره برد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha