شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
صفایی بوشهری

امام جمعه بوشهر با تأکید بر جوان گرایی در سطح مدیریتی کشور، گفت: جوان یک نیروی توانمند با قدرت بالای ریسک و پای کار است که اگر تحصیل‌کرده و نگاه انقلابی داشته باشد، می تواند فوق العاده به این نظام در گام دوم خدمت کند چنانکه در جبهه های جنگ این جوان ها بودند که حماسه ها آفریدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر،‌ جمعی از دانشجویان و اعضای تشکل‌های دانشجویی دانشگاه های استان بوشهر، امروز در مهدیه امام خمینی(ره) بوشهر در دیداری صمیمانه و صریح با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حدود سه ساعت و نیم از دغدغه‌های دانشجویی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی خود سخن گفتند و دیدگاه‌های حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری را درباره‌ی «مسائل دانشجویی و دانشگاهی و وظایف مهم دانشجویان در گام دوم انقلاب»، از زبان وی شنیدند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) و با بیان اینکه مطالب بسیار خوبی از سوی دانشجویان عزیز بیان شد، اظهار داشت: بیانات، انتقادات و پیشنهادات خیلی خوب، عمیق، پخته و قابل استفاده از سوی شما عزیزان بیان شد که بسیاری از اینها، نکات راهبردی استان بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه چهل سال از انقلاب اسلامی ایران می گذرد و در این چهل سال تمامی جبهه استکبار علیه این نظام فعالیت کردند که ما شکست بخوریم، تصریح کرد: همین که ما هنوز هستیم و نظام ما چارچوب، آرمان ها، ارزش ها و شعارهای خودش را حفظ کرده و هنوز استکبار ستیز بوده و امتیازی به آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و مزدوران نداده ایم و هنوز نظام ما بر چارچوب نظام فقه حکومتی اسلامی است و نام و راه امام راحل وجود دارد، نشان می دهد که ما پیروز شده ایم.

وی ادامه داد: بقاء انقلاب یعنی بزرگ ترین پیروزی انقلابات جهان نه تنها در زمان معاصر بلکه در کل تاریخ، به همین خاطر ما باید خیلی سربلند و سرافزار به انقلاب خود بمالیم که این چنین مانا شده ایم.

امام جمعه بوشهر با اشاره به موضع قبلی رئیس جمهور آمریکا مبنی بر جنگ با ایران و عقب نشینی از این موضع و با بیان اینکه جنگ با ایران یعنی اضمحلال نظام سرمایه داری و نظام امپریالیستی، افزود: آنها این ریسک را نمی کنند، چرا که که انقلاب اسلامی ایران در این چهل سال در تمامی زمینه ها بسیار قوی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری افزود: آمریکا نمی خواست ما چهل سالگی انقلاب را تجربه کنیم چون گام اول انقلاب، گام ثبیت و گام دوم، گام بهره برداری است.

وی تصریح کرد: گام دوم انقلاب، سند تمدن آفرینی و پیشرفت نظام ما است و همه باید مطالبه تحقق این بیانیه را از مسئولان سه قوه در سطح کلان تا پایین داشته باشیم.

امام جمعه بوشهر با تأکید بر جوان گرایی در سطح مدیریتی کشور، گفت: جوان یک نیروی توانمند با قدرت بالای ریسک و پای کار است که اگر تحصیلکرده  و نگاه انقلابی داشته باشد، می تواند فوق العاده به این نظام در گام دوم خدمت کند چنانکه در جبهه های جنگ این جوان ها بودند که حماسه ها آفریدند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه در مدیریت اجرایی نظام باید از جوانان بیشتر استفاده شود، اظهار داشت: الان اگر ملاحظه کنید تمام انتصابات مقام معظم رهبری به سمت جوان گرایی است و به تمام نیروهای خود سفارش می کند که جوانان را وارد صحنه کنید که پویایی ایجاد شود.

در ابتدای این دیدار تعدادی از دانشجویان به نمایندگی از سایر دانشجویان دیدگاه‌ها و نظرات خود را بیان کردند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha