سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 492932
۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶
نشست تخصصی رسانه  و دفاع مقدس

حوزه/ من اولین دوره آموزشی خبرنگاری و فیلم سازی را شرکت کردم و به همراه دو نفر دیگر با سه دوربین خیلی ابتدایی که در اختیار داشتیم از خراسان بزرگ اعزام شدیم. استقبال گرمی از دوربین نمی شد و افراد از آن دوری می کردند، اما اولین جایی که حضور پیدا کرده و مصاحبه کردم، عملیات والفجر سه و آزادسازی مهران بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، محمدعلی ذاکریان از رزمندگان دوران دفاع مقدس، امروز در نشست تخصصی «رسانه، دفاع مقدس و مقاومت» در بیرجند اظهار داشت: فضایی که امروز باید در ذهن دوباره تداعی کنیم دو نکته دارد یکی این که که تازه انقلاب شده بود و دوم این که جنگ شروع شده بود.

رزمنده دوران دفاع مقدس یادآور شد: من اولین دوره آموزشی خبرنگاری و فیلم سازی را شرکت کردم و به همراه دو نفر دیگر با سه دوربین خیلی ابتدایی که در اختیار داشتیم از خراسان بزرگ اعزام شدیم. استقبال گرمی از دوربین نمی شد و افراد از آن دوری می کردند، اما اولین جایی که حضور پیدا کرده و مصاحبه کردم، عملیات والفجر سه و آزادسازی مهران بود.

وی با بیان اینکه فرماندهان هرگز به ما توجهی نمی کردند و ما کار خودمان را می کردیم، یادآور شد: فضاهای بسیار زیادی از جبهه و پشت جبهه به دلیل کمبود امکانات از دسترس خارج شده بود.

این خبرنگار دوران دفاع مقدس درخصوص خبر آزادسازی خرمشهر گفت: اثر یک خبر تا حدی مردم را به شور و نشاط می آورد که با خبر آزادسازی خرمشهر، در بیرجند مردم با روشن کردن چراغ خودروها و آمدن به خیابان ها شادی خود را نشان دادند.

ذاکریان خاطرنشان کرد: کسانی که امروز در رسانه کار می کنند بدانند پایه و اساس آن در دفاع مقدس است.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha