جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری گفت این فکر احمقانه ای است که آمریکا به ایران حمله می کند، زیرا در این صورت فرزند نحسش اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد و خود آمریکا هم به دست ایران با بدترین شکست مواجه خواهد شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری گفت: آمریکا و متحدانش به دنبال برهم زدن امنیت منطقه هستند و پاکستان در مورد تنش آمریکا و ایران سیاست خود را اعلام کرده و برای استحکام کشور باید از آمریکا و متحدانش دور باشد.

وی افزود: آثار تصمیمات غلط سابق اکنون گریبانگیر پاکستان است و پاکستان برای استحکام و سلامتی کشور باید تصمیمات کشور را به صورت مستقل در اسلام آباد بگیرند، زیرا اگر سیاست خارجه مامستقل باشد کشور مستحکمتر خواهد شد و پاکستان به هیچ عنوان نباید جزو جنگ دیگران باشد.

وی در ادامه گفت: آمریکا و متحدانش بعضی از کشورهای عربی و اسلامی مانند عراق، سوریه، لیبی و یمن را نابوده کردند و اکنون نگاه شومشان به پاکستان است و از این رو پاکستان باید مواظب باشد و در مورد تنش میان ایران و آمریکا باید با بصیرت تصمیم بگیرد و نباید کشور اسلامی و همسایه خود را تنها بگذارد.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان اظهار داشت: این فکر احمقانه ای است که آمریکا به ایران حمله می کند، زیرا اگر آمریکا همچین کار احمقانه ای بکند، فرزند نحسش اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد و خود آمریکا هم به دست ایران با بدترین شکست مواجه خواهد شد. پاکستان درمورد تنش آمریکا و ایران سیاست خود را اعلام کرده و برای استحکام کشور باید از آمریکا و متحدانش دور باشد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha