پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار معاونین مدرسه علمیه لارستان با رئیس کل دادگستری استان

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: حوزه لارستان پناهگاهی برای مردم و پايگاهي جهت حفظ وحدت به شمار می رود. این مدرسه به طور مطلوبی از نظر كمي وكيفي در جنوب كشور ايفای نقش می کند که قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام سیدکاظم موسوی امروز در نشستی با معاونین مدرسه علمیه و جمعی از فعالان اجتماعی لارستان که در محل دادگستری شیراز برگزار شد، با اشاره به نقش تأثير گذار مدرسه علمیه لارستان به عنوان یک مركز علمي، اظهار داشت: حوزه لارستان پناهگاهی برای مردم و پايگاهي جهت حفظ وحدت به شمار می رود. این مدرسه به طور مطلوبی از نظر كمي وكيفي در جنوب كشور ايفای نقش می کند که قابل تقدیر است.

رئیس کل دادگستری استان فارس در ادامه به سال های حضور خود در سمت مدیریت دادگستری لارستان، آن را از بهترین دوران کاری مدیریتی خود دانسته پرداخت و تصریح کرد: با توجه به اینکه در مناطق دیگری نیز انجام وظیفه کرده ام، اماحقیقتا خدمت درلارستان به دلایل متعددی از جمله خوبی مردم، نظم و رعایت مسائل اداری در دادگستری، فصلی متفاوت برای اینجانب رقم زد.

وی دلایل موفقیت خود و مجموعه تحت مسئولیت خود در مدت مذكور را پس از لطف خداوند مرهون حسن نیت و محبت عمومی مردم، همکاری همه مسؤلان، حمایت های روحانیت شهرستان دانست و عنوان کرد: نزديكي هرچه بيشتر در جهت رفع مشكلات شهروندان و توسعه و پيشرفت همه جانبه شهرستان، موجب خفظ وحدت شده است.

در ادامه این جلسه از سوي حاضرين موضوع راه اندازي و تأسيس دادگاه تجديدنظر در لارستان به لحاظ دوري مسافت مورد سؤال و پيگيري قرار گرفت.

رئيس كل دادگستری استان فارس نيز يادآور شدند علي رغم كثرت كاري ناشي از حجم پرونده هاي قضايي تاقبل از پايان ماه مبارك رمضان برای ديدار بامردم لارستان به اين شهرستان عزيمت خواهم کرد و در مورد راه اندازي دادگاه شعب، تجديد نظر خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha