پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام نوروزنزاد

حوزه/ مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی گفت: «چهارشنبه‌های امام رضایی» با هدف خدمت به مناطق محروم و اعزام افراد نیازمند به زیارت امام رضا (ع)، در ارومیه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام اکبر نوروز نژاد شامگاه چهارشنبه در مراسم «چهارشنبه‌های امام رضایی» که در مسجد یازهرا (س) ارومیه برگزار شد با تشریح برنامه‌های نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: «چهارشنبه‌های امام رضایی» با هدف ترویج فرهنگ رضوی، سبک زندگی دینی، ترویج زیارت امام رضا (ع) و شناسایی افراد نیازمند و کمک به آن‌ها و اعزام آنان به مشهد مقدس، هر چهارشنبه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم به همت ۱۸ کانون خادمیاری آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود و اعضای کانون سلامت با حضور در مساجد آقایان و بانوان را معالجه رایگان می‌کنند که امروز بیش از ۸۰  نفر به صورت رایگان ویزیت شدند.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی افزود: کانون‌های زنان و خانواده و تشکل بانوان تهیه افطاری ساده برای ۹۰۰ نفر در این مراسم را بر عهده داشتند و همچنین کانون خانواده شهدا که مسئولیت هماهنگی دیدار با خانواده شهدا را به عهده دارند در این مراسم شرکت فعالی داشته و زمینه دیدار با خانوده شهدا در منطقه را امروز فراهم کردند.

وی خادمیاری امام رضا (ع) را بالاترین افتخار دانست و بیان داشت: از جمله اهداف مجموعه دفتر آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی ترویج خادمیاری امام رضا (ع) می‌باشد که هدف این است که جوانان را به این امر تشویق کرده و ضمن ثبت نام آن‌ها در کانون‌های خادمیاری رضوی از وجود آن‌ها در حرکت‌های اجتماعی، ساخت و ساز مناطق محروم و ایجاد اشتغال استفاده کند چرا که هر کجا جوانان ورود پیدا کرده‌اند مشکلات حل شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha