جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
توزیع ۱۰هزار بسته ارزاق در مناطق سیل زده خوزستان

حوزه/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان از کمک نقدی و غیر نقدی ۴ میلیارد تومانی مردم کاشان به مناطق سیل زده کشور خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، سردار جواد ملکی  نماینده سپاه کاشان در مناطق سیل زده ، شب گذشته در مراسم تجلیل از دست اندرکاران بسیجی شهرستان کاشان در عرصه کمک رسانی به سیل زدگان استان های لرستان و خوزستان، در سالن شهدای پاسدار سپاه شهرستان کاشان با تشریح فعالیت های نیروهای بسیجی و مردمی این شهرستان در کمک به سیل زدگان گفت: کتابخانه و غرفه های طلاب حوزه عملیه پلدختر که در اثرسیل  تخریب شده بود با مساعدت  و کمک های مردمی کاشان بازسازی شد.

وی، با اشاره به ترمیم حوزه علمیه امام رضا (ع) پلدختر، افزود: ترمیم کامل این حوزه  طی 15 روز آینده به اتمام می رسد .

 پاسدار مرتضی عمومهدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان نیز در  این مراسم ضمن قدردانی از بسیجیان و خیرین کاشانی، از کمک نقدی و غیر نقدی 4 میلیارد تومانی مردم کاشان به مناطق سیل زده کشور خبرداد و گفت: علاوه بر اعزام نیروهای جهادی، پتو، آب معدنی، فرش، انواع میوه، پوشاک، موکت، دستمال کاغذی، کلمن، ظروف آشپزخانه، ماکارونی، آرد، برنج، روغن، انواع کنسرو، حبوبات، ماکارونی، قند، چای، لوازم التحریر، آب لیمو، پوشاک، نان محلی، عرقیجات، انواع آخیل، اسباب بازی، و ... از مهمترین کمک های غیرنقدی  و نقدی بسیجیان و مردم کاشان به سیل زدگان بوده است.

برپایه این گزارش، در پایان ازخدمات بسیجیان جهادگر در کمک رسانی به سیل زدگان استانهای  کشور تقدیر و تجلیل  شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha