جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین شریفی

حوزه/ معاون تبلیغ سطوح عالی و خارج حوزه گفت: تعداد مسئولین ادارات ما بسیار زیاد هستند و مسئولین و خانواده های آن ها در اولویت رعایت موارد مطرح شده هستند، تعداد مردمی که از خانواده های مسئولان هستند بسیار زیاد بوده و اگر خود ما مصوبات این جلسات را در امر به معروف و نهی از منکر رعایت کنیم، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا شریفی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی راهکارهای توسعه و ترویج عفاف و حجاب استان که در سالن جلسات فرمانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: ادارات مسئول باید در فضای مدارس و سالن آرایش ها ورود کنند و لزوم ورود کردن مردم به کارها بدین معنی نیست که کارها را به مردم محول کنیم، بلکه مردمی که مسئولیت دارند باید اقدام کنند.

وی افزود: ما مسئولان به طور مستقل به وظایف خود عمل نمی کنیم و در جلسات تنها می گوییم باید مردم این کار ها را بکنند، در این جلسات باید از مسئولان ادارات بازخواست شود.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه گفت: تعداد مسئولین ادارات ما بسیار زیاد هستند و مسئولین و خانواده های آن ها در اولویت رعایت موارد مطرح شده هستند، تعداد مردمی که از خانواده های مسئولان هستند بسیار زیاد بوده و اگر خود ما مصوبات این جلسات را در امر به معروف و نهی از منکر رعایت کنیم، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شریفی بیان کرد: اعتقادیات و تظاهر از هم جدا بوده و خانم بد حجابی که در خیابان ها حرکت می کند و تظاهر به بدحجابی می کنند باید توسط نیروی انتظامی و قوه قضائیه مورد برخورد قرار گیرند.

وی با تمجید از حرکت بزرگ انقلاب اسلامی در ایجاد بسترهای معنوی در جامعه اضافه کرد: در روزهای قبل از انقلاب عموم افرادی که در اعتکاف ها شرکت می کردند سالخورده بودند، اما امروز جوانان با پرداخت پول به اعتکاف ها سرازیر می شوند.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه وضع قم را در زمینه عفاف و حجاب بهتر از دیگر استان ها دانست و بیان کرد: این امر بسیار مبارک و قابل تحسین است، اما دلیل بر این نیست که ما به بدی ها بی تفاوت باشیم، توقعی که از قم می رود فضای پاک بوده و رهبر انقلاب و بزرگان علم و دانش بر این نکته تاکید دارند، چرا که قم عش آل محمد(ص) و پایگاه انقلاب اسلامی است.

۳۱۳/۵۶

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha