پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیرباز

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با بیان این که اين مسجد در كار مراجع ، بزرگان و مقام معظم رهبري گشایش های بسیاری داشته است،گفت: فضائل و کرامات مسجد مقدس جمکران همواره مورد تاکید علما و بزرگان بوده است .

حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»‌ با اشاره به 17 ماه رمضان و سالروز تاسیس مسجد مقدس جمکران، اظهار داشت: فضائل و کرامات این مسجد مقدس همواره مورد تاکید علما و بزرگان بوده است و ایشان بارها بر ضرورت حضور در این مسجد تاکید کرده اند.

وی با بیان این که اين مسجد در كار مراجع ، بزرگان و مقام معظم رهبري گشایش های بسیاری داشته است، ادامه داد: آیت‌الله مرعشی نجفی ، آیت الله میرزا جواد ملکی ، آیت الله حجت کوه کمره ای، شیخ عباس تهرانی مرحوم بافقی از جمله ارادتمندان به مسجد مقدس جمکران بودند.

عضو خبرگان رهبری افزود: آیت الله بروجردی بارها بر روی کرامات این مسجد تاکید کرده و فرمودند که هر زمانی که مشکلی برایم پیش می آمد به این مسجد مقدس پناه می آوردم وعلاوه بر این به طلاب سفارش می‌کردند که در مسافرت و سخنرانی و هر جا که می‌روید، حضرت را فراموش نکنید، یعنی باید همیشه یادتان باشد.

وی تصریح کرد:  آیت‌الله ابوالقاسم وافی یزدی تولیت سابق مسجد مقدس جمکران بارها از حضور گاها متناوب و گاها متوالی رهبر معظم انقلاب در این مسجد سخن گفتند و این که ایشان ساعت ها به دعا و نیایش در این مکان مقدس می پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین دیرباز افزود: مسجد جمکران قطعاً مورد عنایت خداوند است و طبیعی است که مشکلات در آنجا حل شود.

وی به توسعه مسجد جمکران اشاره کرد و بیان داشت: قبل از انقلاب این مسجد کوچک بود و دو اتاق کوچک هم در اطراف آن بود ولی بحمدلله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همین‌طور که سایر واحدهای ارشادی و هدایتی رشد پیدا کرد، حوزه‌های علمیه رشد پیدا کرد، علما و بحث‌های علما رشد کرد، کتاب‌ها و تألیفات و رشته‌های علمی و دینی افزایش یافت، مسجد هم به همان تناسب رشد پیدا کرد و امروز بحمدلله امکانات خوبی هم در آن فراهم شده که مورد توجه مردم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha