سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
استان قدس

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان گفت: در ماه رمضان بیش از ۵۰۰ مبلغ و مبلغه به مناطق سیل زده از سوی کانون تخصصی خادمیاری تبلیغ دفتر نمایندگی آستان قدس در خوزستان اعزام شدند.

به گزارش سرویس استان های خبرگزاری حوزه از خوزستان، حجت الاسلام جلیل علی‌ نژاد در گفتگویی پیرامون فعالیت‌های کانون در ماه مبارک رمضان برای سیل زدگان اظهار کرد: مبلغان خادمیار با حمایت سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در شهرستان‌های کارون، شادگان، حمیدیه، سوسنگرد، شوش و روستا‌های باوی، زرگان و مسیر تصفیه به فعالیت‌های مرتبط با کودکان در کمپ‌ها و روستا‌های هدف و برگزاری برنامه‌های مذهبی و نماز جماعت می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان کارون با حضور ۳۰ مبلغ برادر ۳۰ برنامه قرآنی و سخنرانی به زبان عربی در کنار اقامه نماز جماعت و برپایی سفره‌های اطعام هزار نفری در روستا‌های شهرستان که جمعا به ۳ هزار نفر می‌رسند، در حال برگزاری است.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان بیان کرد: در شهرستان شوش در بازه زمانی ۱۰ روزه ۶۰ مبلغ مستقر و در ۲۰ روستا کار با کودکان و ارتباط با بزرگسالان و فعالیت‌های جهادی را انجام می‌ دهند.

علی نژاد ادامه داد: ۳ هزارو ۵۰۰ بسته میان نیازمندان و سیل زدگان طی ماه رمضان در شهرستان شوش توزیع می‌شود، همچنین ۱۸۰ مبلغ و ۳۰ مبلغه در طول ماه مبارک رمضان استقرار پیدا می ‌کنند.

وی افزود: در هویزه ۳۰ مبلغ و ۱۵۰ مبلغ در شادگان و حمیدیه و سوسنگرد برای کار با کودکان در کمپ‌ها و روستا‌های هدف در راستای برگزاری برنامه‌های مذهبی و نماز جماعت مستقر می ‌شوند.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان بیان کرد: در باوی، زرگان و مسیر تصفیه ۳۰ مبلغ برای کار با کودکان در کمپ‌ها و روستا‌های هدف در راستای برگزاری برنامه‌های مذهبی و نماز جماعت حضور پیدا می‌کنند و در عین حال دو هزار و ۵۰۰ بسته غذایی در میان نیازمندان و سیل زدگان توزیع می‌شود.

 علی‌نژاد در رابطه با فعالیت کانون و حوزه خواهران استان گفت: حوزه علمیه خواهران نیز ۸۰ مبلغه خواهر را اعزام می‌ کند تا برای تشکیل حداقل ۱۵۰ جلسه ویژه بانوان در مناطق سیل زده مشارکت داشته باشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha