سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
شریف حسینی

حوزه/ معاون نظارت ارزیابی فرهنگ و آموزش ستاد اقامه نماز استان فارس از راه اندازی سامانه «سجاده» برای ارزیابی فعالیت های ادارات در حوزه نماز خبر داد.

حجت الاسلام محمد شریف حسینی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به اینکه این ستاد اقامه نماز هر ساله تمامی ادارات اجرایی استان را در حوزه اقامه نماز ارزیابی می کند، اظهار داشت: پس از اعلام نتایج ارزیابی، افرادی که فعالیت های شاخصی در حوزه نماز انجام داده اند مورد تجلیل قرار می گیرند.

وی افزود: از دستگاه های برتر استان در حوزه نماز هم در اجلاس سراسری که سالانه به میزبانی یکی از استان ها کشور برگزار می شود و امسال در گلستان برگزار خواهد شد، تجلیل می شود.

معاون نظارت ارزیابی فرهنگ و آموزش ستاد اقامه نماز استان فارس به تفاوت هیئت ارزیابی امسال نسبت به سال گذشته اشاره کرد و ابراز کرد: تفاوت ارزیابی امسال نسبت به سال گذشته در این است که ارزیابی ها از حالت کاغذی خارج شده و سامانه «سجاده» طراحی شده است، در تمامی شهرستان های استان فارس که ستاد اقامه نماز دائر است ارزیابی ها انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: در شهرستان ها رئیس هیئت ارزیابی، مسئول ستاد اقامه نماز و نمایندگان امام جمعه و فرماندار نیز عضو هیئت هستند؛ در مرکز استان نیز ترکیب هیئت ارزیابی بدین صورت است که رئیس ستاد اقامه نماز استان به عنوان رئیس هیئت و نمایندگان سازمان مدیریت برنامه ریزی، امام جمعه، استاندار و نماینده ای از دبیران اقامه نماز ادارات استان و همچنین مسئول نظارت و ارزیابی و فرهنگ و آموزش ستاد اقامه نماز استان.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه اگر فردی و اداره ای فعالیت های شاخصی در زمینه اقامه نماز انجام داده اند به این ستاد اقامه نماز استان اطلاع رسانی کنند، تصریح کرد: ممکن است در سطح استان اداره ای در زمینه فعالیت های نماز حائز رتبه نشود، اما از طرفی ممکن است اداره ای کوچکی با فعالیت شاخصی مورد تقدیر در استان یا در کشور قرار گیرد.

وی عنوان کرد: روند  ارزیابی نیز در سامانه «سجاده» است، که از تهران به تعداد همه دستگاه های اجرایی که با آنان در ارتباط هستیم رمز و پسورد در اختیار آنان قرار می گیرد و آنان نیز مدارک مورد نیاز را در سامانه که تحت وب است بارگذاری کرده و پس از آن نیز ارزیابی انجام می شود

معاون نظارت ارزیابی فرهنگ و آموزش ستاد اقامه نماز استان فارس در پایان خاطرنشان کرد: سامانه سجاده در نوع خود کم نظیر است، چراکه ارزیابی از سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه در زمینه اقامه نماز صورت می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha