پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عزیز رضایی

حوزه/ هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در منطقه فارس از احداث مسجد کوی سازمانی شهید علی صیاد شیرازی خبر داد و گفت: این مسجد در فضایی به مساحت تقریبی ۸۰۰ متر مربع در ابعاد ۴۰ در ۲۵ متر و با زیر بنای ۵۷۰ متر در دو طبقه احداث خواهد شد.

حجت الاسلام عزیز رضایی سیاسی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، برکات مسجد را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: افراد مسجدی نقش بسیار مهمی را در دفاع مقدس و در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرده اند.

وی با اشاره به ساخت مسجد کوی سازمانی شهید علی صیاد شیرازی افزود: این مسجد در فضایی به مساحت تقریبی 800 متر مربع در ابعاد 40 در 25 متر و با زیر بنای 570 متر در دو طبقه احداث خواهد شد.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در منطقه فارس از تصویب طرح مسجد به عنوان پیوست فرهنگی یاد کرد و افزود: در منازل سازمانی تیپ 37 زرهی طرح مسجد به عنوان یک پیوست فرهنگی کلنگ زنی شده است که اعتبار آن نیز تصویب شده و به مرور زمان واگذار خواهد شد.

وی به زمان بهره برداری از مسجد امام حسن(ع) اشاره و تصریح کرد: مسجد امام حسن(ع) ظرف یک سال افتتاح خواهد شد، همچنین در تمام پادگان ها و مناطق سازمانی، مسجد داریم.

حجت الاسلام رضایی در پایان عنوان کرد: در چند سال اخیر مسجد امام حسن(ع) چهارمین مسجدی است که افتتاح خواهد شد و همچنین مسجد بین راهی دیگری در جنب پادگان تیپ 55 هوابرد با حمایت امور مساجد در آینده ای نزدیک کلنگ زنی خواهد شد.

                                                                             

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha