سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس با شعار «ما می توانیم» و رویکرد مقاومت پیروز شدیم و دلارها و حمایت های کشورهای استکباری از رژیم بعث عراق هم نتوانست کاری از پیش ببرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام علی معبودی صبح امروز در نشست «مقاومت و پایداری» گرامیداشت حماسه سالروز آزاد سازی خرمشهر، در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، بر بهره گیری بیشتر از شب های با فضیلت قدر تاکید کرد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر ه شهدای دوران دفاع مقدس و آزاد سازی خرمشهر، خاطرنشان کرد: امروز آمریکا به دنبال آن است که رشادت و شجاعت مردم و رزمندگان در زمان انقلاب و دفاع مقدس را از ذهن مردم پاک کند، لذا باید فداکاری ها و جانفشانی های رزمندگان بیش از پیش ترویج داده شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس با شعار «ما می توانیم» و رویکرد مقاومت پیروز شدیم و دلارها و حمایت های کشورهای استکباری از رژیم بعث عراق هم نتوانست کاری از پیش ببرد.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: آنچه که امروز برای نظام مقدس جمهوری اسلامی حائز اهمیت است، داشتن روحیه بسیجی، انقلابی و جهادی می باشد، چرا که این تفکر باعث موفقیت در برهه های مختلف است.

وی ادامه داد:ما وظیفه داریم که موضوعات دفاع مقدس را رمز گشایی نموده و مشخص نماییم که چگونه عده ای با دست خالی، در مقابل ابرقدرت ها قرار گرفتند و سربلند بیرون آمدند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha