سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
فعالیت گروه تبلیغی شمیم رحمت در خراسان جنوبی

حوزه/ مدیر گروه تبلیغی شمیم رحمت از فعالیت های جهادی این گروه در مناطق محروم خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام حجت کارکن، مدیر گروه تبلیغی شمیم رحمت، این روزها همراه با ۷۰ مبلّغ برادر و خواهر مشغول اجرای برنامه های دینی و فرهنگی و فعالیت های جهادی در استان خراسان جنوبی است.

مدیر گروه تبلیغی شمیم رحمت پیرامون حضور مبلّغین گروه در این استان گفت: جمعی ۳۰ نفره متشکل از ۲۵ برادر و ۵ خواهر اجرای برنامه های فرهنگی و دینی شهرستان درمیان و روستاهای محروم این منطقه را به عهده دارند و بقیه مبلّغین نیز در دیگر شهرهای استان مشغول تبلیغ معارف دینی و فعالیت های جهادی هستند.

حجت الاسلام کارکن با اشاره به برنامه های فرهنگی گروه تبلیغی شمیم رحمت، افزود: صحیفه خوانی، کارگاه تفسیر و فقه بانوان به طور ثابت در ایام ماه مبارک در شهرستان درمیان برگزار می شود که با استقبال مناسب مردم و بانوان این منطقه مواجه شده است.

وی یادآور شد: برپایی ایستگاه فرهنگی، برپایی سفره افطاری ساده برای ۱۲۰۰ نفر و همچنین تبیین بیانیه ی گام دوم برای عموم مخاطبان نیز از دیگر برنامه های این گروه است.

مدیر گروه تبلیغی شمیم رحمت در ارتباط با فعالیت های عمرانی و جهادی این گروه بیان داشت: ساخت خانه ی عالم در مناطق محروم روستایی و جمع آوری کمک برای سیل زدگان نیز از محور های فعالیت این گروه در استان خراسان جنوبی است.

حجت الاسلام کارکن در پایان با اشاره به برنامه های آینده این گروه یاد آور شد: اعتکاف دهه آخر ماه مبارک رمضان در مناطق مختلف شهری وروستایی درمیان نیز از دیگر برنامه های گروه شمیم رحمت است که اکنون در حال فراهم کردن مقدمات آن هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha