چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام مجید میرزایی مسئول اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه

حوزه/ مسئول اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه از برگزاری۵۰ محفل اُنس با قرآن با حضور قاریان ملی و بین المللی در سطح استان خبر داد.

حجت الاسلام مجید میرزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه، از برگزاری۵۰ محفل اُنس با قرآن با حضور قاریان ملی و بین المللی در سطح استان خبر داد و گفت: این محافل در سطح بقاع متبرکه و امامزادگان، مساجد شاخص و مراکز عمومی، نظامی و انتظامی برگزار می گردد.

مسئول اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با اشاره به اینکه تاکنون نزدیک به 30 محفل آن برگزار گردیده و تا روز 28 ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، افزود: استقبال مردم روزه دار از محافل اُنس با قرآن چشمگیر بوده و انتظار است که در ایام پیش رو  بیش از بیش پر رنگ تر شود.

وی با بیان اینکه حضور قاریان ملی و بین المللی در سطح استان کرمانشاه از جمله با استقبال مردم روزه دار مناطق اهل سنت مواجه شده است، ابراز داشت: در منطقه اورامانات تلاوت قرآن با حضور قرّاء کُرد و برجسته کشوری، شور و حال معنوی را در بین مومنین روزه دار به وجود آورد.

حجت الاسلام میرزایی در پایان با اشاره به برگزاری  39 محفل ویژه اُنس با قرآن در روستاها، گفت: در این محافل ضمن اقامۀ نماز جماعت مغرب و عشاء و دادن افطاری به روزه داران، برنامه های فرهنگی و مسابقه کودک و نوجوان برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha