پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مسلمانان و مسیحیان اوهایو، ۵۰۰ بسته غذایی- بهداشتی برای نیازمندان آماده کردند

حوزه/ دو گروه مسلمانان و مسیحیان در شهر اسپرینگ فیلد در ایالت اوهایو، با آماده سازی ۵۰۰ بسته غذایی- بهداشتی برای نیازمندان، به آشپزخانه سوپ رایگان این شهر کمک رسانی کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از springfieldnewssun، جامعه اسلامی و مسیحیان شهر اسپرینگ فیلد در ایالت اوهایوی آمریکا برای کمک به آشپزخانه سوپ رایگان نیازمندان همکاری کردند.

داوطلبان دراین دو گروه دینی صرف نظر از دین، نژاد و ملیت به هموطنان کمک رسانی کردند. و اعضای انجمن اسلامی میامی والی  با کلیسای مسیحیت مرکزی و شبکه روحانیان آروخا این هفته در مسجد المدینه جمع شدند تا سنت دوسالانه برای آماده سازی بسته های غذایی و بهداشتی را زنده کنند. در این جمع 500 بسته بهداشتی- غذایی آماده شده و به آشپزخانه سوپ اهداء شدند.

این سومین سال متوالی است که مسجد میزبان کمک رسانی است و نخستین سالی است که با این سازمان ها همکاری می کند.

فرد استگنر یکی از فعالان آشپزخانه سوپ ضمن قدردانی از گروه مذهبی گفت: آنچه ما انجام می دهیم کمک به مردم در برداشتن موانع برسر راه آنان است.

استگنر گفت: آشپزخانه سوپ به دلیل بهتر شدن اقتصاد اخیرا شاهد حضور کمتر نیازمندان بوده است. بسته های بهداشتی به ویژه برای کسانی که می خواهند به مصاحبه های کاری یا جلسات مهم بروند بسیار مهم است.

وی افزود: اگر تنها بتوانیم به یک نفر کمک کنیم ارزشش را دارد.

یونس لاسانیا امام جماعت مسجد مدینه در این باره گفت: خیریه هرگز ثروت شما را کاهش نمی دهد. پیام رمضان ساده است: با خداوند و با بشریت ارتباط برقرار کنید. حمایت از این برنامه ارزش دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha