پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دهه کرامت

حوزه/ نماینده آستان قدس رضوی در فارس، مدیحه سرایی و پرچم گردانی را از برنامه های دهه کرامت اعلام کرد و گفت: حضور خادم یاران آستان قدس رضوی در شهرستان ها از برنامه هایی که به همراه پرچم گردانی در دهه کرامت برگزار خواهد شد.

جابر مهدیار در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به اجرای برنامه های دهه کرامت اظهار داشت: اجرای برنامه ها با محوریت آستان مقدس احمد بن موسی(ع) خواهد بود از این رو برگزاری برنامه ها با هماهنگی حرم مطهر شاهچراغ(ع) انجام خواهد شد.

وی مدیح سرایی و پرچم گردانی را یکی از برنامه ها در دهه کرامت دانست و افزود: حضور خادم یاران آستان قدس رضوی در شهرستان ها از جمله برنامه های مهمی است که به همراه پرچم گردانی در دهه کرامت برگزار خواهد شد.

نماینده آستان قدس رضوی در استان فارس به برنامه های ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و بیان داشت: برنامه افطاری خادم یاران و اطعام ایتام در سطح شهرستان ها از دیگر برنامه های در حال انجام است.

وی از برگزاری اختتامیه کلاس های مهدالرضا(ع) در ماه رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه اختتامیه 112 کلاس قرآنی مهدالرضا(ع) در شهرستان های استان که به مدت یک سال به طول انجامیده برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha