جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
افطار

حوزه/ افطاری «به طعم خدا» با شعار«چو علی باش و لحظه افطار ،دیگری را به خود مقدم دار»، به همت مرکز تخصصی الزهرا(س) قروه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، ضیافت افطاری «به طعم خدا» با شعار«چو علی باش و لحظه افطار ،دیگری را به خود مقدم دار»، به همت مرکز تخصصی الزهرا(س) قروه برگزار شد.

خانم کاوه، معاون فرهنگی مرکز تخصصی الزهرا(س) قروه دراین باره گفت: این مرکز با کمک خیرین و با همکاری اداره اوقاف و امورخیریه، تعدادی از طلاب ایتام و نیازمند که مستعد کمک و یاری بودند، شناسایی و بسته های موادغذایی تهیه شده را در اختیار آنان قرار داد.

وی در ادامه افزود:ضیافت افطاری امسال طبق شعار «چو علی باش و لحظه افطار ،دیگری را به خود مقدم دار» با تهیه سبدهای غذایی و توزیع آن؛ طلاب ایتام و نیازمند را در ماه ضیافت الهی  اطعام کرد.

معاون فرهنگی مرکز تخصصی الزهرا(س) هدف از برگزاری این مراسم، اجرای طرح تکریم، اطعام و افطار ایتام و نیازمندان دانست و گفت: این سنت حسنه اطعام و افطار ایتام و نیازمندان روزه دار مورد تاکید دین مبین اسلام بوده و همواره در بیان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به آن اشاره و توصیه شده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha