شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فارغ التحصیل سطح دو مدرسه علمیه علامرودشت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه علی بن ابطالب(ع) شهرستان علامرودشت گفت: تعداد ۹ نفر از طلاب مدرسه علمیه علامرودشت برای نخستین بار دوره تحصیلی سطح دو را در این مدرسه به پایان رسانده و برای ادامه تحصیل عازم قم می شوند.

حجت الاسلام حسن رضایی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با بیان اینکه مدرسه علمیه علامرودشت در سال 78 تاسیس شده است، گفت: در سال 85 نخستین گروه فارغ التحصیل سطح یک جهت ادامه تحصیل به شهرستان های همجوار و قم اعزام شدند، این روند تا سال 95 هر ساله تکرار می شد که با آماده سازی بستر تحصیل و کادر آموزشی، مجوز سطح دو نیز در سال 95 به این مدرسه داده شد.

مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) علامرودشت تصریح کرد: امسال برای نخستین بار طلاب سطح دو فارغ التحصیل شدند و برای ادامه تحصیل به قم اعزام می شوند.

وی عنوان کرد: با عنایت خداوند تواسته ایم در طول حدود 20 سال که از تاسیس مدرسه علمیه علی بن ابطالب(ع) می گذرد، هر ساله امتیازات مطلوبی را کسب کنیم.

حجت الاسلام رضایی زیربنای مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) شهرستان علامرودشت را چهار هزار و 200 متر اعلام کرد که به سرانجام رسیده است، خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه علامرودشت آمادگی پذیرش سطح سه را دارد هر چند بخشی از کارهای آن انجام شده است.

وی در پایان با اشاره به نخستین مراسم فارغ التحصیلان سطح دو مدرسه علمیه علامرودشت بیان داشت: تعداد ۹ نفر از طلاب مدرسه  برای نخستین بار دوره تحصیلی سطح دو را در این مدرسه به پایان رساندند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha