جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اقتدا در تشهد

حوزه/ رهبر معظم انقلاب اسلامی به استفتائی پیرامون «اقتدا در تشهد» پاسخ گفتند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حضرت آیت الله خامنه ای به استفتائی پیرامون «اقتدا در تشهد» پاسخ گفتند که تقدیم حضور علاقمندان می گردد.

* اقتدا در تشهد

سؤال:

آیا در تشهّد آخر نماز می شود به جماعت محلق شد و اقتدا کرد؟

جواب:

اگر موقعی برسد که امام مشغول خواندن تشهّد آخر نماز است، چنانچه بخواهد به ثواب جماعت برسد، تکبیر الاحرام بگوید و بنشیند و تشهّد را با امام بخواند ـ سلام را نگوید ـ صبر کند امام سلام نماز را بگوید، بعد بایستد و بدون آنکه دوباره نيت كند و تكبير بگويد، حمد و سوره را بخواند و آن‌ را ركعت اول نماز خود حساب كند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • منصور خانلری IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    0 0
    ۱.پلتفرم هایی که در خارج از کشور مدیریت می شوند ، هرگز زیر بار قوانین جمهوری اسلامی نمی روند . ۲.از آنجا که این پلتفرم ها همیشه حامی معاندین و مخالفین داخلی بوده اند و در ایام انتخابات و اغتشاشات علیه نظام فعالیت کرده اند ، از طرف همین افراد ذی نفوذ داخلی حمایت می شوند ، لذا همین فتنه گران داخلی بستر را برای قانون شکنی و فعالیت مجرمانه ی آنها فراهم می کنند . ۳. اگر این شبکه های اجتماعی مورد استقبال عمومی واقع شوند ، در صورت تخلف ، برخورد و فیلتر آنها مردم را در مقابل نظام و قانون قرار می دهد . ۴. با توجه به کسب و کارهای مجازی ، اگر این شبکه ها در دوره ای ، برای افراد فراوان ایجاد اشتغال نماید سپس فیلتر شوند ، ضربه ی مهلکی به این نوع تجارت وارد می شود . ۵..... ۶.... ۷....