جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
۲۰۳۰

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری از خوی اشرافی گری برخی مسئولان و تلاش عده ای برای اجرای سند ۲۰۳۰ انتقاد کرد و گفت: گزارش هایی در این رابطه به ما می رسد اگر دست برندارید، شما را رسوا می کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد فقیه در مراسم احیا شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان که در شهرستان نی ریز برگزار شد، با اشاره به اینکه خداوند شب قدر را مبارک دانسته و فرصتی مغتنم برای برآورده شدن حاجات مومنان قرار داده است، اظهار داشت: در شب قدر تمام امور یک سال آینده مشخص می‌شود از این رو انسان باید برای کارهای خیر و پسندیده در این شب نیت کرده و پس‌ از آن گام بردارد.

وی در ادامه با اشاره به دعوت مردم به معنویت، دعا و نیایش، افزود: اگر سعادت و پیشرفت می خواهیم باید به سمت معنویت حرکت کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برخی غرب زده و بدبخت به اسم دین به دین خیانت می کنند، تصریح کرد: ما تابع غرب و دانشمندان غربی نیستیم، بلکه پیرو اسلام هستیم.

وی، از اشرافی گری و خوی مادی گری و اجرای سند ۲۰۳۰ انتقاد و خاطرنشان کرد: گزارش هایی در این رابطه به ما می رسد اگر دست برندارید شما را رسوا می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین فقیه همچنین با اشاره به غرب زدگی برخی و نقش  رژیم منحوس پهلوی در غرب زدگی کشور کرد و بیان داشت: عده ای هنوز در کشور به دنبال ترویج غرب هستند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بارها به پاسداشت زبان فارسی تاکید کرده اند، با وجود فرهنگ غنی ای که داریم چه نیازی به غرب داریم، بنابراین باید فرهنگ لغات فارس را مورد توجه قرار دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha