پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام اسلامی

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: از فرصت های ارزشمند و ناب شب های قدر باید نهایت بهره و استفاده را برده و مبادا این فرصت های گرانبها را از دست بدهیم و از امور معنوی غافل شویم وغرق در گناهان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی شب گذشته در مراسم شب احیا و سالروز شهادت حضرت علی (ع) که در مسجد حجتی شهرستان تاکستان برگزار شد، گفت:در این شب های پرخیر و برکت فرصتی بسیار ارزشمند آن هم در ماه میهمانی خدا برای انسان ها و مومنین فراهم شده که با توجه به حضور باشکوه در این شب ها می توانیم بهره خوبی ببریم.

امام جمعه شهرستان تاکستان بیان کرد: از فرصت های ارزشمند و ناب شب های قدر باید نهایت بهره و استفاده را برده و مبادا این فرصت های گرانبها را از دست بدهیم و از امور معنوی غافل شویم وغرق در گناهان باشیم، بلکه باید خود را بیش از پیش به پاکی و وارستگی برسانیم.

 تولیت مدرسه علمیه شهرستان تاکستان عنوان کرد: ماه رمضان هدیه ای الهی برای مسلمین است و خدای متعال بیشترین ثواب و حسنات را در این ماه برای بندگان خود قرار داده و نباید به سادگی از روزها و شب های ماه میهمانی خدا به سادگی عبور نماییم .

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: خدای متعال در شب قدر حوادث و سرنوشت انسانها را تا سال آینده مقدر و مشخص می کند، لذا باید از شب قدر به شایستگی استفاده کرد.

 

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha