جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مهاجمان صدقات مسجدی در بیرمنگام را به سرقت بردند

حوزه/ سارقان هنگام نماز مغرب و همچنین شبانه با شکستن شیشه های پنجره مسجد الرمان در سوئیدنون در بیرمنگام، صدقات موجود در صندوق مسجد را دزدیدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از camdennewjournal، به گفته اعضای مسجد الرحمان و مرکز آموزشی شهر سوئیدنون در بیرمنگام انگلستان، در حمله به این مسجد در ایام رمضان، پول های صندوق صدقات به سرقت برده شد.

محمد عمران الحق یکی از اعضای مسجد گفت: اکنون ایام مبارک رمضان است و مردم کمک های زیادی به خیریه می کنند. دزد احتمال در هنگام نماز روز پنج شنبه زمانی که نمازگزاران به نماز ایستاده بودند و حواسشان نبوده بخشی از کمک های مردمی را به سرقت برده است. سپس در هنگام غروب با شکستن پنجره مسجد، بقیه صدقات را نیز برده است.

حق افزود: دزدی احتمالا صبح جمعه ساعت 9 به وقوع پیوسته است. ماموران بر روی شیشه پنجره خون پیدا کردند و یک گوشی همراه نیز به جا مانده بود.

گفتنی است دو سال پیش در یک اقدام ضداسلامی، به سمت نمازگزاران داخل مسجد گوشت خوک پرتاب شده بود.

حق دراین باره می گوید: تمامی مساجد در اینجا با چنین برخوردهایی روبرو بوده اند. جرایم نفرت محور زیاد شده و رسانه ها نیز با نشان دادن تصاویر منفی از مسلمانان کمکی برای حل این مشکل نمی کنند. ما از رشد جرایم نفرت محور ناراحت هستیم. شوکه کننده است. ما می خواهیم همسایگان روشنفکری داشته باشیم و همگی علیه نژادپرستی، رفتارهای ضداجتماعی و جرایم نفرت محور  در کنار هم بایستیم.

پلیس در بیانیه ای اعلام کرده که هنوز کسی در این رابطه بازداشت نشده و تحقیقات ادامه دارد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha