چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خدمت رسانی طلاب خراسان جنوبی به سیل زدگان پلدختر

حوزه/ حجت الاسلام پایواره از اعزام بیش از یک هزار طلبه بسیجی از استان اصفهان به مناطق سیل زده کشور خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۰ نفر از طلاب بسیجی منطقه کاشان درقالب گروه های فردی و جهادی به مناطق سیل زده اعزام شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، جلسه شورای هماهنگی بسیج طلاب و روحانیون با حضور مدیران حوزه و مرکز خدمات کاشان، روسای سازمان تبلیغات اسلامی، امور مساجد، ستاد اقامه نماز و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران کاشان برگزارشد.

 حجت الاسلام قاسم پایواره، مسئول بسیج طلاب کاشان در ابتدای این جلسه که در ناحیه مقاومت بسیج  این شهرستان برگزار شد، با ارائه گزارشی از خدمت رسانی مطلوب طلاب و روحانیون بسیجی کاشان به سیل زدگان کشور، اظهارکرد: علیرغم آسیب ها و مشکلات جدی که در مناطق سیل زده وجود داشت، با  کمک های جهادی مردم و طلاب حوزه های علمیه بخشی از این آسیب ها برطرف شد ولی نیازمند اقدامات فرهنگی جدی می باشد

وی با بیان اینکه مناطق سیل زده نیازمند اقلام فرهنگی هستند، افزود: شورای هماهنگی بسیج طلاب و روحانیون کاشان علاوه بر ارسال کمک  های  مالی و اعزام نیروهای جهادی بسیجی به مناطق سیل زده، باید نسبت به ارسال بسته های فرهنگی نیز اقدام نماید.

حجت الاسلام  پایواره از اعزام بیش از یک هزار طلبه بسیجی از استان اصفهان به مناطق سیل زده کشور خبر داد و گفت: بیش از 100 نفر از طلاب بسیجی منطقه کاشان(کاشان، آران و بیدگل ، نطنز و نراق ) درقالب گروه های فردی و جهادی به مناطق سیل زده اعزام شده اند.

وی، حضور طلاب  بسیجی در مناطق سیل زده را موجب تقویت بنیه دینی و اعتقادی مردم دانست و از آمادگی روحانیون و طلاب منطقه کاشان با همکاری خیرین برایر ارسال بیش از 30 هزار بسته فرهنگی به مناطق سیل زده خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha