جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یعقوبی

حوزه/ امام جمعه بجنورد با تأکید بر اینکه باید پشت مشکلات اقتصادی نفوذ دشمن را هم ببینیم، گفت: دشمن در جنگ اقتصادی با ما بوده و در این زمینه شوخی هم ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار با مدیرکل و معاونان اداره کل صمت خراسان شمالی، با تأکید بر اینکه باید مدیریت اقتصادی کلان و با اندیشه باشد، افزود: لازم است رخنه‌های نفوذ اقتصادی دشمن بسته شود تا دشمن نتواند از این جبهه به انقلاب و نظام ضربه بزند.

وی با بیان اینکه بخشی از جنگ روانی دشمن همین موضوع است، ادامه داد: الآن می‌بینیم وقتی کاستی و کمبود یک کالا اصلاح می‌شود مشکل برای کالای دیگری درست می‌شود که این‌ها نشان می‌دهد دشمن قصد دارد  زنجیروار برای ما مشکل ایجاد کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: باید احتکار ریشه‌یابی شده و پشت‌صحنه آن‌ها روشن شود نه اینکه تنها به جریمه اکتفا شود؛ چرا که احتمال دارد در پس هر احتکار نقشه ویژه دشمن نهفته باشد.

وی با تأکید بر اینکه باید پشت مشکلات اقتصادی نفوذ دشمن را هم ببینیم، گفت: دشمن در جنگ اقتصادی با ما بوده و در این زمینه شوخی هم ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: الآن عملیات اقتصادی علیه ما در جریان است؛ به‌گونه‌ای که تا جایی درست می‌شود دشمن از جبهه دیگر حمله می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه باید در نرخ اعلامی کالاها نظارت مستمر و پیگیری مداوم وجود داشته باشد، خطاب به مسئولان نظارتی اداره کل صمت، اضافه کرد: در این زمینه با دستگاه‌های دیگر تعامل کنید تا بتوانید نظارت بیشتر و بهتری بر بازار داشته باشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: انتظار می‌رود اتاق بازرگانی و صمت و سایر ادارات مرتبط با بخش اقتصاد هماهنگی بیشتری با هم داشته باشند تا مردم احساس کنند مجموعه به هم پیوسته‌ای کار کرده و برنامه‌ریزی می‌کنند تا در بازار خروجی بهتر و بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha