جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین

حوزه/ فاطمی زاده دبیر جمعیت دفاع از ملت مظلوم فلسطین گفت: یهودیان معتقدند برای حاکمیت بر جهان باید نسل مردمی کم شوند تا بتوان جهان را به آسانی مدیریت کرد. لذا با راه انداختن جنگ در آسیا و ایجاد و شیوع بیماری در آفریقا به کشتار مردم پرداخته اند تا به خیال خودشان بتوانند جمعیت جهان را کنترل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، محمد فاطمی زاده دبیر جمعیت دفاع از ملت مظلوم فلسطین، در نشست بصیرت سیاسی با موضوع «صهیونیسم شناسی» که ظهر امروز در مدرسه علمیه کوثر خواهران ورامین برگزار شد به بیان تاریخچه شکل گیری رژیم غاصب اسرائیل پرداخت و اظهار داشت: باشروع جنگ اول جهانی در سال ۱۹۱۷ میلادی، بریتانیا با موافقت فرانسه، آمریکا و دیگر کشورهای غربی، بیانیه‌ای را صادر کرد و به روچیلد (سرمایه‌دار یهودی) قول داد وطن قومی برای یهودیان در فلسطین ایجاد کند و همین امر باعث شد تا مقدمات کوچ یهودیان سراسر جهان به فلسطین فراهم شود.

وی با بیان این که باید نگاه نسبت به فلسطین نگاه تمدنی باشد، افزود: وقتی مهاجرین یهودی به سرزمین فلسطین وارد می‌شدند، به گونه ای رفتار کردند که گویا صاحبخانه‌ای پس از یک سفر طولانی به خانه خود بر گشته است.  البته لازم نیست کسی یهودی باشد تا صهیونیست باشد، چرا که همه صهیونیست ها یهودی نیستند.

فاطمی زاده با اشاره به اعتقاد یهودیان برای سلطه بر مردم جهان عنوان داشت: یهودیان معتقدند برای حاکمیت بر جهان باید نسل مردمی کم شوند تا بتوان جهان را به آسانی مدیریت کرد. لذا با راه انداختن جنگ در آسیا و ایجاد و شیوع بیماری در آفریقا به کشتار مردم پرداخته اند تا به خیال خودشان بتوانند جمعیت جهان را کنترل کنند.

دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون اهمیت کسب علم بیان داشت: رهبر انقلاب سال گذشته در جمع نخبگان فرمودند اگر علم را تقویت کنیم دشمنان تمدنی ما نمی توانند کاری از پیش ببرند.

فاطمی زاده با تطبیق رفتار یهودیان در زمان پیامبر و عصر حاضر، تصریح کرد: یهودیان در عصر پیامبر(ص) از سلطه اقتصادی، سلطه فرهنگی و سلطه رسانه ای (ارتباط با نقاط مختلف جهان) برخوردار بودند اما پیامبر(ص) توانستند برای غلبه بر هر کدام از این سلطه ها برنامه ای جامع و کامل در جامعه پیاده کنند لذا موفق شدند قدرت اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای مسلمان را ارتقاء داده و افزایش دهند.

وی ادامه داد: در عصر حاضر نیز قدرت اول اقتصاد و رسانه از آنِ یهودیان است، لذا یکی از راهکارهای رهبر انقلاب با تاسی از سیره پیامبر(ص) جهت کاهش قدرت رسانه ای یهودیان برگزاری سالانه اجلاس سران غیر متعهدها در تهران بود.

دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در ادامه با اشاره به شبهه فروش اراضی فلسطین به یهودیان گفت: علمای فلسطینی فتوایی شرعی مبنی بر حرام بودن فروش زمین به یهودیان و مباح بودن خون کسی که چنین کاری انجام دهد را صادر کردند و  اوّلین فتوا در مورد حرام بودن فروش زمین به یهودیان، توسط کنگرة علمای فلسطین در بهمن ۱۳۱۳ در بیت‌المقدّس صادر شد.

وی با بیان این که تقریبا ۵/۲ درصد از زمین‌های فلسطین به صهیونیست‌ها فروخته شد، گفت: با این حال نکته مهم و حایز اهمیت این است که مالکیت غیرشرعی بر زمین های غصب شده حاکمیت به همراه نخواهد آورد.

 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha