جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسینی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان از اجرای برنامه ها و مراسمات ماه مبارک رمضان در مساجد سطح شهرستان خبرداد و گفت: روحانیون در اکثر مساجد شهرستان به برنامه های تبلیغی می پردازند و در ۴۰۰ مسجد و حسینیه نیز مراسم احیای شب های قدر برگزار می شود

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان  با اشاره به اینکه بیش از 500 مسجد  و حسینیه در سطح شهرستان وجود دارد، اظهار داشت: روحانیون مبلغ در اکثر مساجد شهرستان برنامه های ایراد سخنرانی، اقامه نماز و بیان احکام را برگزار می کنند.

وی، اعزام مبلغ به سطح شهرستان را در ماه رمضان مورد توجه قرار داد و افزود: 450 مبلغ از شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان به شهرها و روستاهای منطقه اعزام شده اند.

حجت الاسلام حسینی از برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن در 700 مسجد، حسینه  ها و تکایای شسهرستان کاشان خبرداد و گفت: مراسم جزء خوانی قرآن در امامزاده سلطان محمد علی بن امام محمدباقر(ع) مشهداردهال کاشان ازشبکه های ملی به صورت مستقیم پخش می شود .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان به برگزاری مراسم ضیافت افطاری در بعضی از مساجد و حسینیه های این شهرستان  اشاره کرد و افزود: جهت پذیرایی از روزه داران 37 تن شکر در حسینیه ها و مساجد توزیع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha