جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه فارس

حوزه/ ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه فارس، حضور هر نفر در راهپیمایی را موشکی در قلب دشمن دانست و تاکید کرد: همه باید با وجود مشکلات در راهپیمایی شرکت کنیم، چراکه دشمنان درصدد تضعیف و تفرقه بین مسلمانان هستند و حضور مردم سبب ناامیدی و یاس آنان خواهد شد.

حجت الاسلام عزیز رضایی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به اهمیت روز قدس اظهار داشت: با توجه به هجمه های اخیر دشمنان برای تضعیف نظام مقدس اسلامی و ایجاد تفرقه و نفاق در بین مسلمانان، ضرورت اقتضا می کند که امت اسلامی با اقتدار بیشتری نسبت به سال های گذشته در این راهپیمایی شرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن سعی می کند تمام کشورهای اسلامی حامی مقاوت را ضعیف کرده و از بین ببرد، افزود: تمام کشور های اسلامی باید روز قدس را با صلابت بیشتری برپا کنند، چراکه حضور مسلمانان در این روز موجب یاس دشمن می شود.

ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه فارس با بیان اینکه حمایت از روز قدس سبب می شود تا دشمنان نفرت مسلمانان را بیشتر از گذشته مشاهده کنند، عنوان کرد: با توجه به شکست های اخیر آمریکا و هم پیمانان او در منطقه، مردم می توانند با حضور در راهپیمایی روز قدس  آخرین خاکریز های دشمن را فتح کنند، در واقع با این حضور و اقتدار ان شاءلله می توانیم بر دشمن پیروز شویم.

وی حضور هر نفر در راهپیمایی را موشکی در قلب دشمن دانست و تاکید کرد: همه باید با وجود مشکلات در راهپیمایی شرکت کنیم، چراکه دشمنان درصدد تضعیف و تفرقه بین مسلمانان هستند و حضور مردم سبب ناامیدی و یاس آنان خواهد شد.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه روز قدس، روز اسلام است، ابراز کرد: روز قدس، روز قدرت اسلام بر استکبار در راس آمریکا است و همه باید در این روز برای مقابله با دنیای استکبار در میدان حضور یابیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha