جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جامعه اسلامی ایندیانا به بی خانمان ها غذارسانی کردند

حوزه/ در ایام ماه مبارک رمضان گروهی از مسلمانان داوطلب از سوی مسجد در میشیانا در ایالت ایندیانای آمریکا اقدام به غذارسانی به پناهگاه های بی خانمان ها کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مصادف با ایام ماه مبارک رمضان مسلمانان جامعه میشیانا در ایالت ایندیانای آمریکا، به بی خانمان های شهرشان غذارسانی کردند.

وعده های غذایی از سوی مستاجران و کارکنان از مسجد ساوت بند جنوبی در میشیانا برای بی خانمان ها در پناهگاه برده شد.

 

یکی از داوطلبان مسلمان که پزشکی از مرکز درمانی سنت جوزف می باشد در این رابطه گفت: ماه رمضان تنها درباره روزه داری، عبادت و نماز خواندن نیست، درباره کمک به جامعه نیز هست.

اجوازوگین شیخ از سوی جامعه اسلامی گفت: رمضان ماه شکرگذاری از خدا برای تمام برکاتی است که به ما داده است. اسلام به ما سفارش کرده که به مردم از تمامی نژادها، مذاهب و قومیت ها احترام بگذاریم نه فقط جامعه اسلامی.

وی در ادامه گفت: یکی از بهترین عبادت ها برای خدا خدمت به بشریت است. ما بسیار خرسندیم که غذا را برای کهنه سربازانی که اینجا هستند و همچنین بی خانمان ها فراهم سازیم.

 

گفتنی است ایالت ایندیا سی و شتمین ایالت بزرگ در آمریکا و 17 ایالت پرجمعیت آن می باشد. پایتخت و بزرگترین شهر آن اینداناپولیس است که بومیان آمریکایی متعددی برای هزاران سال در آنجا زندگی کرده اند. با این حال اکنون طبق آخرین آمارهای سال 2010 تنها 0.4% جمعیت 6 میلیون و 700 هزاران نفری را آن بومیان تشکیل می دهد.

مسیحیت اصلی ترین دین مردم در این مطقه می باشد و 16-26% مردم آن به خدا عقیده ندارد. در این طبق گزارش 2014 از انجمن پیو، جمعیت مسلمانان این منطقه .05% شمارش شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha