جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
موسوی انور امام جمعه سپیدان

حوزه/ حجت الاسلام موسوی انور به تجمل گرایی مسئولان اشاره کرد و گفت: از یک سو وضع معیشتی مردم و از سوی دیگر مانور تجمل گرایی برخی مسئولان برای مردم عقده شده است. نظام اسلامی، نظام سرمایه داری نیست، از این رو عدالت این را نمی پذیرد که رژه تجمل گرایی در آن وجود داشته باشد.

حجت الاسلام سیدعبدالرحمن موسوی انور در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، مشکلات معیشتی مردم را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: با توجه به  وضعیت کنونی جامعه پیرامون گرانی ها وضعیت برای قشر آسیب پذیر جامعه شکننده است.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به دلیل سوء مدیریت است، افزود: با توجه به سخنان اخیر مقام معظم رهبری روشن شده که برخی از مشکلات به دلیل سوء مدیریت  است.

امام جمعه سپیدان ادامه داد: مسئولان باید به تذکرات و فرامین مقام معظم رهبری توجه کنند و اگر تیم اقتصادی و دولت جهادی کار کنند قطعا بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

وی به رسالت علما و روحانیون اشاره و خاطرنشان کرد: علما باید به رسالت خود که حمایت از مردم است عمل کنند، ما نظام را به راحتی به دست نیاورده ایم که بخواهیم به راحتی آن را از دست بدهیم، از حوزه های علمیه توقع بیشتری می رود که برای حمایت از مردم به مسئولان تذکر دهند و آنان را نصیحت کنند.

حجت الاسلام موسوی انور به تجمل گرایی مسئولان اشاره کرد و بیان داشت: از یک سو وضع معیشتی مردم و از سوی دیگر مانور تجمل گرایی برخی مسئولان برای مردم عقده شده است. نظام  اسلامی، نظام سرمایه داری نیست،  از این رو عدالت این را نمی پذیرد که رژه تجمل گرایی در آن وجود داشته باشد.

امام جمعه سپیدان ابراز کرد: سخن ما با دولتمردان این است که آیا وزرا، استاندارها و فرماندار ها در جنگ اقتصادی به سر می برند، جنگ اقتصادی یعنی اینکه مسئولی که حقوق 20 میلیونی می گیرد حقوق خود را به پنچ میلیون تومان کاهش دهد.

حجت الاسلام موسوی انور خاطرنشان کرد: اگر دولت می خواهد مشکلات مردم را برطرف کند باید با مدیران متخلف برخورد کند، چرا اقلام و اجناس ضروری مردم در گمرگ ها خاک می خورند.

امام جمعه سپیدان تصریح کرد: معیشت مردم قابل مدیریت است در صورتی که از طبقه حاکمه آغاز شود، اگر فردی مانند سلطان سکه را بگیرند درست نمی شود، باید در مرحله نخست پشتیبان سلطان سکه و مافیای بزرگ را گردن بزنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha