جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار اعضای ستاد برگزاری مراسم روز قدس

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آمریکا با همه هیمنه اش دچار پوکی استخوان است، گفت: حالِ انگلیس و فرانسه بدتر از آمریکاست، البته وقتی ما اقتصاد، افکار و فرهنگ خود را به آنها گره می زنیم و انواع و اقسام بدعت های خلاف شرع را بر اساس سیاست آنها وارد مسائل اجتماعی خود می کنیم این گونه می شود که می بینید.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد برگزاری مراسم روز قدس با اشاره به اینکه امروز به حسب مصداق اخبار و احادیث آخرالزمانی جهان پر از ظلم و جور شده است، اظهار کرد: مردم جهان به اسم مسلمان و غیر مسلمان امروز در دو بخش قرار دارند، یک بخش آن دسته از افرادی که با ظلم مباشرت می کنند و کارشان این است که صهیونیست ها در صدر این سند جنایت قرار دارند و دسته دوم آنهایی که به نحوی تحت سیطره این تفکر تعدی، تجاوز، آواره کردن، قتل و ویرانی قرار دارند، از آمریکا و کشورهای اروپایی تا مرتجعین منطقه و ساکتین که با سکوتشان در واقع مباشرت با ظلم می کنند و این یک آزمایش بزرگ است لذا در این آزمایش بزرگ از خدا می خواهیم که ما را یاری کند.

وی افزود: از دشمن نمی توان توقع داشت که دشمنی نکند زیرا سیستمش همین است لذا باید همواره به خودمان بیندیشیم تا بدانیم مشکلاتمان چیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: اگر ما بر اساس ادعای مسلمانی و انقلابی خودمان به آن وظیفه و مسئولیتی که داریم عمل کنیم دشمن کم خواهد آورد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: ملاحظه می کنید که از 200 سال قبل تا به امروز ظلم زیاد شده و در طی این 80 سال اخیر نیز دنیا وضع بدی به خود گرفته به صورتی که صبح، ظهر و شب برنامه های جنایات را می بینیم، می خوانیم و می شنویم و از کنار آن رد می شویم.

وی ادامه داد: در کنار این همه ستمی که انجام می شود تنها یک مورد که همان قضیه خاچقچی بود عکس العمل خوبی ایجاد شد و باعث گشت تا به صورت لحظه ای هم شده ظلم در حالت انفعال قرار داد، لذا این یک تجربه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر چنانچه بر روی انواع مسائل، احساس مسئولیت و حساسیت نشان داده شود و علیه ظالم فریاد زده شود دشمنان شکست خواهند خورد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: قوت دشمنان به خاطر ضعف ماست، ظلم قوت ندارد اما وقتی ظلم را بپذیری ظلم قدرتمند می شود.

وی ابراز داشت: با آن سابقه و آوازه ای که دشمنان دارند و اشغال 71 ساله فلسطین که بر خلاف قوانین بین المللی بود، اما امروز بحث معامله قرن را مطرح می کنند و باز هم بر خلاف همه قوانین بین المللی می گویند که سرزمین های جولان متعلق به اسرائیل است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مقاومت لبنان باعث شد تا صهیونیست ها با همه پشتیبانی که می شدند از لبنان فرار کنند، خاطر نشان کرد: نباید هرگز تصور کنیم که آنها قدرتمند هستند زیرا شاهد بوده ایم که اگر مقاومت باشد در جنگ 33 روزه، 22 روزه و هشت روزه چطور شکست خوردند و این یعنی اینکه آن ها از خود چیزی نیستند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: مایه ننگ است که بیش از 54 کشور به اسم اسلامی با این همه غنا، ثروت و نیرو، ظلم را می پذیرند، البته جایگاه اسلام محفوظ است.

وی گفت: بشر روی زمین، آنقدر قلبش سنگین و سیاه شده که فقط به مسائل روزمره و به اسم اقتصاد به انواع و اقسام آلودگی های مادی گرفتار شده و این ها درد است و اگر این دردها جبران گردد صهیونیست ها چیزی نیستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان داشت: متأسفانه در جمهوری اسلامی با این عظمت و بنیان محکم و داشتن قانون اساسی و نوع رهبری حکیمانه، اما برخی ها به دنبال اندیشه غرب، فرانسه و صهیونیست ها هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه اگر ما ناخالصی نداشته باشیم این مسائل حل خواهد شد، افزود: بحث اینجاست که ما اطاعت از کفار می کنیم، قانون اسلام، اساسی و وجدان را رها کرده و در جهت پیاده کردن فرهنگ و اقتصاد و مسائل اجتماعی بر سلیقه غرب را پیاده و گرفتار این هستیم.

وی با اشاره به اینکه باید همواره به دشمن فکر کنیم و نباید از او غفلت کرد، گفت: بدترین دشمن ما هواهای نفسانی و سلیقه های شخصی، حزبی، گروهی، روزنامه ای منافع مادی، دزدی، اختلاس و بی عدالتی است؛ مشکل ما این است و الّا اسرائیل چیزی نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آمریکا با همه هیمنه اش دچار پوکی استخوان است، ادامه داد: حالِ انگلیس و فرانسه بدتر از آمریکاست، البته وقتی ما اقتصاد، افکار و فرهنگ خود را به آنها گره می زنیم و انواع و اقسام بدعت های خلاف شرع را بر اساس سیاست آنها وارد مسائل اجتماعی خود می کنیم این گونه می شود که می بینید.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی عنوان کرد: آمریکا قدرتی ندارد اما اگر ما بر اساس ایمان و مقاومت جانانه، همانگونه که در هر جبهه ای که نیروهای مخلص وارد شدند برگ پیروزی را آوردند، عمل کنیم باز هم پیروز خواهیم شد.

وی ابراز داشت: امروز ما از همه‌ی دوران‌ها قوی تر هستیم اما مشکلات ما درونی است و یک نوع تفکری که به دنبال بیگانه و دیگر اندیشان است، آفت ما شده است، لذا بیش از آنی که دشمن بیرونی برای ما خطرناک باشد این تفکر خطرناک است و اگر این زخم را علاج کنیم یک روزه می توان بر دشمن غالب شد اما اگر ادامه داشته باشد رنج آور خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: انسان های عدالت خواه، استقلال خواه، آزادی خواه و منزجر از ظلم جهان، امروز طرفدار شما هستند لذا اگر این جبهه اندکی جدیت گرفته شود و آن را تقویت کنیم بسیاری از نیروهای خفته‌ی دنیا بیدار شده و با ما خواهند بود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: امروز ما تهدیدی به نام جنگ نظامی نداریم که البته در عین حال باید آماده باشیم، اما بیشتر جنگ های امروز، جنگ روانی است، لذا اگر اراده کنیم می توانیم پیروز باشیم.

وی بیان داشت: امروز دنیا از ظلم ستمگران به ستوه در آمده است اما وقتی کار به دست نااهل سپرده می شود و او نیز این دست و آن دست می کند، لذا باعث می گردد تا دشمن جری و مغرور شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مسئله روز قدس امروز تقریبا در همه ی جهان طرفدارانی قوی دارد، گفت: ما کاری به دولت ها و حکومت های فاسد شرق و غرب نداریم اما می بینیم ملت های همان کشورها به عنوان مثال در انگلیس چه جمعتی برای حمایت از فلسطین به خیابان می آیند و شعار می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تأکید کرد: هرچه راهپیمایی روز قدس رنگ جدی تری به خود بگیرد پشتیبانی مردم جهان به آن صریح تر می شود و این درحالی است که حکومت های ظالم سعی می کنند آن را نادیده بگیرند و معمولا آمارهای خلاف واقع ارائه می کنند.

وی یادآور شد: این ظلم 80 ساله در کشورهای مختلف اگرچه بسیار تلخ است، اما بازتابی نیز دارد و آن همان انزجار وجدان های انسانهایی است که بر انسانیت مانده اند و این میوه شیرینی است که از آن شجره تلخ به وجود می آید لذا باید آن را غنیمت بشمرید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: آنقدر دشمن به رسوایی خود کمک کرده است که با هیچ قلم و بیانی و کاریکاتوری نمی شد آن را به نمایش گذاشت، لذا بهره برداری از آن بسیار شیرین خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: باید رگ های گردن برای عصبانیت از ظلم بالا آید، مشت ها گره شود و دل ها برای درد انسان هایی که در محاصره قرار دارند و هر روز تعدادی کشته می شوند، بتپد.

 

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha