چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله العظمی حکیم

حوزه/ حضرت آیت الله حکیم از طلاب علوم دینی خواستند که هر کدام وظیفه و واجب خود نسبت به دین و اعتقادات را بدانند و به مکارم اخلاق و اخلاص برای خدای یگانه آراسته شوند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف در درس خارج خود به رنج ها و سختی هایی که اهل بیت (علیهم السلام) برای ثبات بر مبدأ حق و جانفشانی در راه آن تحمل کرده اند و آنچه بعد از پیامبر اکرم (ص) بر شیعیان و یاران ایشان آمده و همچنان ادامه دارد، اشاره کردند.

ایشان افزودند: اهل بیت (ع) در این راه پایداری و ثبات داشتند و به اندازه یک بنده انگشت از راه حق منحرف نشدند؛ چرا که فرهنگ و اعتقادات بر اساس حقیقتی شکل گرفته است که ریشه در قرآن کریم و سیره نبوی شریف دارد.

حضرت آیت الله حکیم از طلاب علوم دینی خواستند که هر کدام وظیفه و واجب خود نسبت به دین و اعتقادات را بدانند و به مکارم اخلاق و اخلاص برای خدای یگانه آراسته شوند و به منافع آنی که برخی را مغرور کرد و آخرتشان را به دنیا فروختند، دل نبندند.

معظم له طلاب را به استفاده از در های معرفت که برایشان باز شده و عبرت گیری از تاریخ برای رسیدن به رضایت الهی و خدمت به دین و جامعه توصیه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha