جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام‌ حبیب الله شعبانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین شعبانی گفت: به حضور پر شور هر ساله مردم در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در این روز ملت بزرگ ایران اسلامی در حرکتی دشمن شکن به عنوان پرچمدار مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان به صحنه می آیند و یکصدا فریاد «مرگ بر اسرائیل» را سر خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی، عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم بزرگداشت روز قدس گفت: روز قدس یادگار ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و نماد صف بندی حق در برابر باطل است.

وی افزود: روز قدس را باید عاملی در جهت وحدت و بیداری مسلمانان در سراسر عالم در برابر رژیم صهیونیستی غاصب دانست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان این که رژیم صهیونیستی از هر راهی به دنبال رسیدن به اهداف خود می باشد، اظهار کرد: روز قدس روز سر دادن فریاد تظلم خواهی امت اسلام علیه رژیم کودک کش صهیونیستی است که با پشتیبانی قدرت های فاسد استکباری به دنبال ضربه زدن و تضعیف مسلمانان جهان است.

وی به حضور پر شور هر ساله مردم در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در این روز ملت بزرگ ایران اسلامی در حرکتی دشمن شکن به عنوان پرچمدار مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان به صحنه می آیند و یکصدا فریاد «مرگ بر اسرائیل» را سر خواهند داد.

امام جمعه همدان تصریح کرد: امسال نیز مردم با لبیک گفتن به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای بار دیگر پرشور تر از سال های گذشته به میدان می آیند و حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

وی، برگزاری راهپیمایی روز قدس در سراسر جهان را نشان از همبستگی بین مسلمان عنوان کرد و گفت: اعلام انزجار مردم از رژیم غاصب صهیونیستی را باید زمینه ای برای ایجاد وحدت هر چه بیشتر بین مسلمانان و همه ملل مظلوم دانست.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی با بیان این که امیدواریم با عنایات خداوند متعال و وحدت و هوشیاری امت اسلام شاهد پیروزی قطعی مسلمانان بر رژیم صهیونیستی باشیم، افزود: به طور حتم با هوشیاری ملل مسلمان شاهد نابودی اسراییل در نزدیک ترین زمان ممکن خواهیم بود.

وی در پایان با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس یادآور شد: وعده همه ما روز دهم خردادماه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همراه با امت اسلام که یک صدا شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد خواهیم زد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha