پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خانواده شهدا

حوزه/ همزمان با سالگرد آیت الله مولانا ، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با حضور در بیت ایشان به یاد شهید سید حسین آل مولانا فاتحه ای قرائت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی  آل‌هاشم در ادامه دیدارهای خود از خانواده شهدا و ایثارگر استان با حضور در منزل آیت الله آل مولانا فقیه عالیقدر و برجسته تبریزی و دیدار با خانواده ایشان، برای گرامی داشت یاد و خاطره فرزند شهیدش فاتحه ای قرائت کرد.

امام جمعه تبریز در این دیدار علاوه بر بررسی آثار علمی و تالیفی آیت الله مولانا گفت: آیت الله سیدابوالحسن مولانا، در دوره اقامت خود در تبریز از هر نظر، منبع خیر و برکت بوده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم افزود: ایشان در این شهر از جمله سطح رسائل، مکاسب شیخ انصاری، منظومه سبزواری و اخلاق را برای طالبان علوم دینی تدریس می کردند.

وی گفت: نوع سلوک مخلصانه و تواضع و آگاهی آیت الله سبب شده بود تا جوانان شهر با طیب خاطر به ایشان رجوع کنند و جناب مولانا را سنگ صبور خویش به حساب آورند ارتباط و علقه مودت آمیز دو جانبه جوانان و آیت‌الله مولانا در روز تشییع جنازه ایشان به خوبی خود را نشان داد .

شهید سید حسین آل مولانا ۵ فروردین سال ۶۱ در عملیات فتح المبین در منطقه رقابیه به شهادت رسیده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم در ادامه به دیدار مادر یک شهید و دو جانباز دفاع مقدس الحاجیه خانم فاطمه صفری حافظ قرآن رفت.

امام جمعه تبریز با ادای احترام به مقام شامخ شهدای این خانواده برای شادی روح شهید والامقام غلامرضا حافظ قرآن فاتحه ای قرائت کرد.

بر اساس این گزارش از خانواده حافظان قرآن ۱۷ شهید و ۱۶ جانباز تقدیم نظام و انقلاب شده است.

بسیجی شهید غلامرضا حافظ قرآن سال ۱۳۶۲ در منطقه مریوان به درج رفیع شهادت نائل آمده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha