پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نجمی پور

حوزه/امام جمعه سرایان با بیا اینکه روز قدس؛ روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، گفت: امروز ثواب «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» کمتر از افطاری دادن و ذکر خدا نیست.

حجت الاسلام والمسلمین احمد نجمی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند با گرامی داشت روز جهانی قدس اظهار داشت: در آیات قرآن و روایات اسلامی اشاره و تاکید بر مقابله و مقاومت در برابر استکبار شده است.

امام جمعه سرایان ادامه داد: برخی می گویند سرزمین فلسطین هیچ ارتباطی با ایران ندارد و چه لزومی دارد که ایران از این کشور دفاع کند!. دفاع از ملت های مظلوم وظیفه ما است و مسئله راهپیمایی روز جهانی قدس تنها یک مسئله سیاسی نیست بلکه مسئله دینی نیز است.

حجت الاسلام نجمی پور با بیان اینکه قرآن تاکید فراوانی بر مقاومت در برابر دشمن دارد و آن را راهکاری برای برون رفت از مشکلات جامعه اسلامی می داند، گفت: قرآن دشمن اصلی مسلمانان را یهود معرفی می کند.

وی با اشاره به نام گذاری روز جهانی قدس از سوی امام خمینی(ره) بیان کرد: این روز ابتکار امام (ره) بود و این نام گذاری برای پاداش و ثواب است.

امام جمعه سرایان تاکید کرد: امروز ثواب «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» کمتر از افطاری دادن و ذکر خدا نیست.

حجت الاسلام نجمی پور با اشاره به اینکه قدس شهر انبیاء، اولین قبله مسلمانان و مسیر معراج پیامبر اسلام(ص) است، بیان داشت: حمایت از مظلوم وظیفه مسلمانان است و هرکسی که مورد ظلم واقع شود از او حمایت می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه یهود برای ترویج بی دینی مسلمانان تلاش می کند، ادامه داد: یکی از اهداف یهود براندازی نظام اسلامی ایران است و یهودیان تلاش ها و کارهای فراوانی در دنیا برای از بین بردن اسلام ناب محمدی انجام می دهند.

امام جمعه سرایان یادآورشد: متاسفانه یهودیان 300سال است که به وسیله شرکت های تحت امر خود تلاش می کنند طب ابن سینا را از بین ببرند و به جای آن، اهداف خود را برای از بین بردن خانواده ها و تغذیه آنها به کار ببرند.

حجت الاسلام نجمی پور متذکر شد: امام خمینی(ره) فرمودند "اسرائیل غده سرطانی است و باید از بین برود"، این جمله بیانگر عمق خطر رژیم صهیونیستی برای مسلمانان است.

انتهای پیام/ ک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha