شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حضور مسلمانان مالزی در افطاری میان ادیانی معبد سیک ها + تصاویر

حوزه/ نماینده پارلمان مالزی به همراه جمعی از مسلمانان در افطاری میان ادیانی در معبد سیک ها شرکت کردند. این مراسم با هدف ایجاد پل میان مذهبی و احترام متقابل برگزار گردید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از mashable، افطاری میان ادیانی با حضور جمعی از مسلمانان مالزی در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در یکی از معابد سیک های این کشور برگزار گردید.

گفته می شود مسجد مسلمانان در نزدیکی معبد سیک ها واقع شده است. هدف از برپایی این مراسم افطاری میان ادیانی، ایجاد پل میان دو گروه مذهبی و همبستگی و احترام متقابل اعلام شده است.

جوهر اکمل نصرالله نصیر یکی از اعضای پارلمان مالزی که در این مراسم افطاری شرکت داشته گفت که کمیته معبد با نیت خیر او را دعوت کرده اند و او نیز موافق است.

پس از اقامه نماز مغرب به جماعت در مسجد النور، این نماینده پارلمانی به همراه چند تن از دوستان و آشنایان مسلمان، در معبد افطاری خوردند.

وی افزود: هر کسی که بخواهد یک حس احترام (میان نژادها) به وجود بیاورم، با چالش سختی روبروست و به عنوان یک عضو پارلمان، با افتخار این دعوت را قبول می کنم، درحالی که هیچ نگرانی از آسیب دین در این رابطه نمی بینم.

گفته می شود این نخستین باری نیست که این نماینده پارلمانی مالزی از اقلیت ها بازدید می کند و این اقدامات هر از چند گاهی با انتقاداتی مواجه بوده است.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha