چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء عج فاضل آباد:

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد از تمامی ملت ایران به خصوص طلاب درخواست کرد تا مانند هر سال در راهپیمایی با شکوه روز قدس شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم سکینه حاجی آبادی، مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس، بیان کرد: اگرچه در این سال ها ظلم و ستم های بی حد و حصری به ملت مظلوم و شریف فلسطین شده است، ولی روز قدس فقط مختص مردم فلسطین نیست بلکه روز ایستادگی در مقابل تمامی مستکبران و روز دفاع از تمامی مظلومین جهان است.

وی اضافه کرد: روز قدس، روز نمایش قدرت اسلام و وحدت مسلمین است؛ روزی است که نشان می دهد مردم در مقابل حرف زور سکوت نمی کنند حتی اگر آمریکا در فلسطین سفارت خانه بزند و اسرائیل بیت المقدس را پایتخت خود قرار دهد و ننگین ترین معامله قرن را انجام دهند.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد از تمامی ملت  ایران به خصوص طلاب درخواست کرد تا مانند هر سال در راهپیمایی با شکوه روز قدس شرکت نمایند، زیرا دشمن اخیرا بیش از پیش نشان داد که از روحانیت ترس و واهمه دارد، از همین روست که  هر روز نقشه از بین بردن روحانیت را دارد؛ امروز امام جمعه کازرون و دیروز طلبه همدانی ... ولی باید بداند و آگاه باشد که با این اقدامات نقش روحانیت را در مقابله با استکبار، جاویدان و اثرگذارتر خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha