پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام سروستانی

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی قدس این روز را به‌عنوان روز بیداری امت اسلامی مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز قدس یادآور درایت و تیزهوشی بنیانگذار جمهوری اسلامی است که از ابتدای نهضت خود تمام سعی و تلاشش را به کار برد تا از حریم اسلام دفاع کند و در مقابل ظالمان در هر نقطه از عالم ایستاد و مواضع دینی خود را بیان کرد، از همین رو روز قدس روز بیداری امت اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: یکی از ویژگی‌های دینی حضرت امام این بود که با تمام قوت در مقابل مستکبران قرار می‌گرفت و در رابطه با دفاع از اسلام به مرز جغرافیایی و زمینی قائل نبودند و هر جا مسلمانی تحت ستم مستکبران بود و یا سرزمین اسلامی تحت سیطره ظالمان بود برای آزادی آن منطقه اهتمام داشت.

وی تصریح کرد: یکی از کشورهایی که مورد تجاوز دشمنان اسلام قرار گرفت و سپس یک رژیم جعلی در آن ایجاد کردند، سرزمین فلسطین بود که رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت هم‌پیمانان غربی و متاسفانه چراغ سبزهای سران بعضی کشورهای اسلامی سرزمین مسلمانان در فلسطین را به اشغال خود درآورد و علاوه بر اشغال سرزمین جنایت‌ها و قتل‌های زیادی هم مرتکب شدند.

حجت‌الاسلام سروستانی ابراز داشت: حضرت امام هم زمان با پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین را جزء محورهای اساسی آرمان‌ها و اندیشه‌های خود می‌دانستند و بدین منظور آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری کردند و فرمودند روز قدس روز اسلام است و از همه مسلمانان خواست که با حضور حماسی خود در این همایش میدانی از انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه سخنان خود اضافه کرد: بسیاری از مردم مسلمان و کشورهای مختلف به ندای حضرت امام لبیک گفتند و این امر موجب امید در دل مسلمانان فلسطین شد، به نحوی که آنان ده ها سال است که با تمام توان در مقابل تجاوزات و جنایات رژیم غاصب مقاومت می‌کنند و امروز هم شاهدیم که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با همان شرایط اندیشه‌های الهی امام و تدابیر ارزشمند و هوشمندی بالای خود در دفاع از آرمان‌های مردم فلسطین اهتمام ویژه‌ای دارند.

وی تاکید کرد: از این رو شاهدیم که این مقاومت مردم در فلسطین و حمایت از آنان در خارج از فلسطین باعث شده است که قدرت رژیم صهیونیستی متزلزل شود و شاهد خرد شدن استخوان‌های این رژیم هستیم.

حجت‌الاسلام سروستانی گفت: تا آزادسازی قدس و نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی راه چندانی باقی نمانده است، امت اسلامی بایست با گام‌های‌ استوار و مشت‌های آهنین بار دیگر با حضور حماسی خود حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند تا شاهد محو کامل رژیم صهیونیستی از منطقه باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: رژیم صهیونیستی نه تنها عامل قتل و خونریزی در داخل فلسطین است، بلکه بسیاری از جنگ‌هایی که توسط هم‌پیمانانش هم برگزار می‌شود عامل اصلی آن جنگها همین رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود و این جنگ‌های نیابتی که با منابع مالی بعضی کشورهای اسلامی تامین می‌شوند، توطئه و طراحی‌های رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: پیام امت اسلامی به آن دسته از سران کشورهای اسلامی که با رژیم صهیونیستی همکاری می‌کنند این است که دست از جنایت بردارند و در غیر این صورت آنها هم به زباله دان تاریخ خواهند پیوست.

حجت‌الاسلام سروستانی گفت: حاکمان کشورهای اسلامی که با رژیم صهیونیستی همراهی می‌کنند بدانند که پایان عمر آنها فرا رسیده و مردم پاسخ محکم و دندان شکنی به آنان خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha