جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 حوزه علمیه همدان

حوزه/ حوزه علمیه همدان در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس از مردم برای حضور در راهیپمایی دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حوزه علمیه همدان در آستانه روز جهانی قدس در بیانیه ای، با اعلام انزجار از اقدامات رژیم صهیونیستی، مردم دارالمومنین همدان را به حضور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مسئله فلسطین و وضعیت سخت و دردناک زندگی زیر چکمه اشغالگران مشکل عمیق و بزرگی است که سال‌ها امت اسلامی از آن رنج می‌برد.

دور اندیشی حکیمانه بنیانگذار انقلاب اسلامی در نام گذاری این  روز بزرگ و پدید آوردن فرصتی برای نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار جهانی و رژیم اشغالگر صهیونیستی، پس از گذشت سالها تبدیل به کانون فریاد برائت از غاصبان وعامل احساس اقتدار ملت های حق طلب و آزادی خواه، در مقابل قدرت های استعمارگر در اقصی نقاط جهان شده است.

این روز بزرگ، فریاد مظلومیت و دادخواهی مردم دربند و آوارگان فلسطینی از جور و ستم و بیداد رژیم ضدبشری، کودک کش و جنایتکار صهیونیستی است که  قریب به ۷۰ سال از حیات ننگین خود، منشاء قتل عام‌ها، آوارگی‌ها، جنایات علیه بشریت و جنایت جنگی بی‌شماری شده و آوارگی میلیون‌ها فلسطینی و حبس و شکنجه‌های غیرانسانی هزاران انسان مظلوم را سبب شده است.

نتیجه پایداری و مقاومت مردم فلسطین و محور مقاومت ،اقتدار روز افزون این جبهه وسستی وتزلزل روز افزون پایه های حکومت فرزندان شیطان است.

گروه‌های مقاومت در مقابل تجاوزهای صهیونیست‌ها دیگر دست‌بسته نیستند و دیوار حائل‌ها و گنبد‌های آهنین‌ توان حفاظت از صهیونیست‌ها را ندارند.

امروز بیش از هر زمان دیگری ملت‌های مسلمان نیازمند مقاومت وپایداری و حفظ وحدت، همبستگی و یکپارچگی در برابر رژیم ضدبشری وکودک کش اسرائیل هستند و لازم است با بصیرت و درایت، از توطئه‌ها و اختلاف افکنی صهیونیست‌ها که در صدد انحراف جهان اسلام از مبارزه با اشغالگران قدس شریف و احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین، به سمت برادرکشی و جنگ مذهبی هستند، پرهیز کنند.

حوزه علمیه همدان با دعوت از مردم وفادار به نظام مقتدر اسلامی جهت شرکت در این راهپیمایی پرشکوه، اعلام می‌دارد؛ تلاش برخی کشورهای منطقه و رژیم‌های فریب خورده ومرتجع عربی در پیوند با اسرائیل جز بی آبرویی برای آن‌ها سودی ندارد و امت اسلامی با حضور باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم غاصب را فریاد خواهد زد.

روحانیون و طلاب ارجمند نیز با شرکت در این راهپیمایی بزرگ  با  آرمانهای  رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) تجدید پیمان کرده و با سر دادن فریاد رسای(مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل) به ندای رهبر فرزانه خویش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) لبیک می گویند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha