جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس پشتوانه محکمی برای مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.

به گرارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، امروز در نشست بصیرتی که در قائمشهر برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس پشتوانه محکمی برای مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.

وی با بیان این که موضوع فلسطین همواره جزء اصلی ترین و محوری ترین مسائل جهان اسلام به شمار می رفته است، افزود: امروز نیز موضوع فلسطین باید همچنان جزء اولویت نخست جهان اسلام قرار گیرد.

حجت الاسلام صادقی با تأکید بر این که رهایی قدس از چنگال صهیونیست وعده و نصرت الهی است، خاطرنشان کرد: هر روز که می گذرد رژیم غاصب صهیونیستی بیشتر به حیات نکبت بار خود نزدیک می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رژیم صهیونیستی در هفتاد سال گذشته تنها به جنایت و کشتار علیه مردم مظلوم منطقه و همچنین سایر ملت های مسلمان مشغول بوده است، تصریح کرد: این رژیم کودک کش با حمایت مستقیم آمریکا جنایت های بسیاری را انجام داده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از تلاش دشمنان برای به فراموشی سپردن مسأله قدس جلوگیری کردند، بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از چهار دهه است که پرچم دفاع از قدس و فلسطین را در جهان برافراشته نگاه داشته است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که علیرغم همه توطئه های دشمنان راهپیمایی روز جهانی قدس هر سال باشکوه تر از سال دیگر برگزار می شود، تصریح کرد: امسال نیز با توجه به شرایط منطقه و تلاش های مذبوحانه دشمنان، به طور حتم شاهد حضور بی نظیر مردم در این راهپیمایی خواهیم بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که باید تلاش ها و مبارزات تا رهایی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند، افزود: امروز پرچم مبارزه با صهیونیسم جهانی در دستان مقام معظم رهبری قرار دارد.

حجت الاسلام صادقی در ادامه سخنان خود به تلاش مذبوحانه برخی کشورهای عربی برای به فراموشی سپردن مسأله قدس و فلسطین اشاره کرد و گفت: ارتجاع عرب منطقه با همکاری آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال اجرای طرح معامله قرن در منطقه هستند تا از این طریق رژیم غاصب صهیونیستی را به رسمیت شمرده و زمینه محو کامل فلسطین را فراهم کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز آل سعود که خود را خادم الحرمین نام نهاده، مایه ننگ دنیای اسلام است، خاطرنشان کرد: این رژیم جنایت کار در کنارصهیونیست های کودک کش تیشه به ریشه اسلام و امت اسلامی می زنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که امروز باید با اقتدار در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی، آمریکا و ارتجاع عرب منطقه ایستاد، تصریح کرد: نباید بگذاریم تلاش ها و اقدامات این کشورهای جنایت کار علیه مردم مظلوم فلسطین محقق شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha