جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روز قدس

حوزه/ راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از ۹۵۰ شهر و همزمان در تهران با شعار «روز جهانی قدس، شکست معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین» آغاز و شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود»، و ... در سراسر میهن اسلامی طنین انداز شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، راهپیمایی روز جهانی قدس، با شکوه تر از سال های قبل، در بیش از ۹۵۰ شهر و همزمان در تهران با شعار «روز جهانی قدس، شکست معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین» آغاز و شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود»، و ... در سراسر میهن اسلامی طنین انداز شده است.

امروز همه آمده اند تا با لبیک به ولی امر مسلمین، به جهانیان بگویند که در دفاع از مظلومان عالم به ویژه ملت بی گناه فلسطین، در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند و تنها راه پیروزی را مقاومت و پایداری می دانند.

براساس گزارش های دریافتی لحظه به لحظه بر جمعیت انبوه راهپیمایان روز قدس افزود می شود و از نکات قابل توجه در راهپیمایی امسال، موضوع «محکومیت معامله قرن» در شعار‌ها و نوشته‌های راهپیمایان است.

حضور گسترده جوانان و نوجوانان با پلاکارد‌ها و دست نوشته‌هایی با مضامین حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی از دیگر جلوه های ناب راهپیمایی رروز جهانی قدس است.

بیش از ۴ هزار عکاس، خبرنگار و تصویربردار، مراسم روز جهانی قدسرا در سراسر کشور پوشش می‌دهند، از این تعداد حدود بیش از ۲۵۰ خبرنگار و عکاس خارجی می باشند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران اصلی مراسم روز جهانی قدس در دانشگاه تهران خواهد بود.

 مسیر‌های ده گانه راهپیمایی روز قدس در تهران:

مسیر شماره ۱: مسجد امام حسین (ع) - میدان امام حسین (ع) - خیابان انقلاب - دانشگاه تهران

مسیر شماره ۲: مسجد جامع ابوذر- میدان ابوذر- خیابان ابوذر- خیابان شهید براداران حسنی- خیابان قزوین - خیابان کارگر - میدان انقلاب - دانشگاه تهران

مسیر شماره ۳: مسجد دارالسلام - میدان منیریه - خیابان ولیعصر - خیابان انقلاب - دانشگاه تهران

مسیر شماره ۴: مسجد امام زمان (عج) ​- خیابان آزادی - تقاطع خیابان بهبودی - میدان انقلاب- دانشگاه تهران

مسیر شماره ۵: مسجد حضرت ابوالفضل (س) - میدان توحید - خیابان توحید- خیابان آزادی- میدان انقلاب - دانشگاه تهران

مسیر شماره ۶: مسجد حضرت مهدی (عج) - خیابان ستارخان - میدان توحید - خیابان توحید - خیابان آزادی - میدان انقلاب - دانشگاه تهران

مسیر شماره ۷: مسجد الجواد (ع) - میدان هفت تیر - خیابان کریم خان - میدان ولیعصر - بلوار کشاورز - دانشگاه تهران

مسیر شماره ۸: مسجد امام صادق (ع) - فلکه اول صادقیه - خیابان ستارخان - خیابان توحید - خیابان آزادی - میدان انقلاب - دانشگاه تهران

مسیر شماره ۹: مسجد حضرت امیر (ع) - خیابان کارگر شمالی - میدان انقلاب - دانشگاه تهران

مسیر شماره ۱۰: مسجد جامع رسول اکرم (ص) - بلوار شاهد - تهرانسر - میدان کمال الملک - بزرگراه شهید لشگری- خیابان آزادی - خیابان انقلاب -دانشگاه تهران

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha