جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید محمود علوی - وزیر اطلاعات

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین علوی، از راهپیمایی روز قدس به عنوان خطری جدی برای کیان رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: این راهپیمایی لرزه بر تن رژیم صهیونیستی و آمریکا انداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات امروز در سخنرانی روز جهانی قدس ساری، پیدایش رژیم صهیونیستی را نامشروع و استمرار آن را نامشروع تر دانست و گفت: این رژیم غاصب بر اساس یک سخن بی اساس و پوچ شکل گرفته است.

وی با بیان این که رژیم صهیونیستی بر اساس یک توطئه انگلیسی خبیثانه شکل گرفته است، افزود: هدف دشمن از ایجاد این رژیم جعلی فاصله میان کشورهای اسلامی در آسیا و آفریقا بود.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به این که اساس رژیم صهیونیستی بر مبنای جنایت، خونریزی و کشتار همراه بوده است، خاطرنشان کرد: در طول هفت دهه اخیر این رژیم جعلی همواره نسبت به مردم فلسطین جنایت، تعدی و تجاوز داشته است.

وی با بیان این که عمر نامشروع رژیم صهیونیستی همواره با ظلم و جنایت همراه بوده است، خاطرنشان کرد: آنها حتی امنیت کشورها را نیز با طرح نیل تا فرات زیر سؤال بردند.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با بیان این که رژیم صهیونیستی به هیچ یک از معاهده های بین المللی پایبند نبوده و نیست، تصریح کرد: آنها حتی به کنوانسیون های بین المللی منع گسترش سلاح کشتار جمعی نیز بی اعتنا بود‌ه‌اند.

وی با بیان این که کشورهای اروپایی و آمریکایی حتی در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی واکنشی نشان نداده اند، گفت: این نشان دهنده آن است که حقوق بشری که آنها از آن دم می زنند تنها ابزاری برای فشار به کشورهایی است که با آنها همراه نیستند.

وزیر اطلاعات با بیان این که امروز ملت های جهان بر خلاف سیاست های دولت های خود در برابر رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده اند و تاریخ را با اراده خود رقم خواهند زد، گفت: در حال حاضر راهپیمایی روز قدس در سراسر جهان با حضور مسلمان، غیر مسلمان و همچنین یهودیان غیر صهیونیست برگزار می شود.

وی با بیان این که ملت های جهان امروز به این نتیجه رسیده اند که با ایستادگی بر روی پای خود می توانند رژیم غاصب صهیونیستی را شکست دهند، افزود: امروز به برکت همین راهپیمایی ها شخصیت ملت های فلسطین و لبنان دوباره احیاء شد و این راهپیمایی موجب سرگیجه و سردرگمی اسرائیل و حامیان آنها شده است.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با تأکید براین که ملت های منطقه به طور حتم جنایت کارانی که دست در دست اسرائیل گذاشته اند را مجازات خواهند کرد، گفت: آل سعودی که امروز برای مبارزه با ایران اسلامی دست در دست اسرائیل گذاشته به طور حتم از سوی ملت خود مجازات خواهد شد.

وی از راهپیمایی روز قدس به عنوان خطری جدی برای کیان رژیم صهیونیستی عنوان کرد و ادامه داد: این راهپیمایی لرزه بر تن رژیم صهیونیستی و آمریکا انداخت.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha