شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه یزد

حوزه/ امام جمعه یزد با بیان اینکه هدف ترامپ از مذاکره با ایران پیشبرد اهداف شومشان است، گفت: دشمن به دنبال عدم همراهی علم و دین در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت ‌الله محمد رضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با بیان اینکه حضور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس سبب عدم تحقق اهداف شوم دشمن نسبت به فلسطینیان می شود گفت: رژیم غاصب صهیونیستی جنایت ها و ظلم های بسیاری را به مردم مظلوم فلسطین روا داشتند.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه راهپیایی روز جهانی قدس معامله قرن را برهم زده است، گفت: ظالمان جهان باید به این مسئله آگاه باشند که مردم ایران به هیچ عنوان زیر بار زور نمی‌روند و با تمام توان از مظلومان جهان حمایت خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در ادامه به پیشنهاد مذاکره ترامپ با ایران اشاره کرد و افزود: آنها با ارائه این پیشنهاد به دنبال اهداف شوم خود هستند که ما در مقابل آن می توانیم همچنان به مقاومت خود ادامه داده و بازهم توطئه های آنها را نقش بر آب کنیم.

وی عدم همراهی علم و دین یکی از خواسته های دشمن در کشور دانست و اضافه کرد: علم و دین محرک هم هستند و با هم می توانند سبب رشد و پیشرفت کشور شوند و چون دشمن به این مسئله آگاهی پیدا کرده، به همین دلیل نمی خواهد که در کشور ما علم و دین وجود داشته باشد و از هر کاری برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می کند.

آیت ‌الله ناصری یزدی با تاکید بر اینکه باید به آینده امیدوار بود گفت: اگر مسئولان کشور از ظرفیت و پتانسیل جوانان مستعد استفاده کنند بدون شک در بسیاری از موارد رشد و پیشرفت خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha