شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سپهر

حوزه/ جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت : حضور باشکوه ملت سرافرازکشورمان در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب ناکام ماندن معامله کثیف قرن به سرکردگی امریکای جنایتکار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، سردار محمدحسین سپهر، در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس کاشان ، روز قدس را روز حضور ده ها میلیونی مردم مسلمان، انقلابی و جهادی ایران اسلامی در دفاع از آرمان های انقلاب و دینی و ملی کشورمان دانست و گفت: حضور مجاهدانه مردم عزیز کشورمان در 40 سال گذشته موجب تقویت محبوبیت و امنیت نظام در برابر دشمنان، خصوصا استکبار جهانی و صهیونیست غاصب شده است.

وی، حضور باشکوه ملت سرافراز کشورمان در راهپیمایی روز جهانی قدس را موجب ناکام ماندن معامله کثیف قرن به سرکردگی امریکای جنایتکار دانست و گفت : یقین داریم که حضور پر رنگ مردم در انقلاب موجب خواهد شد تا سران سه قوه کشورمان بهتر از گذشته نسبت وظایفی که دارند در خدمت به نظام ، انقلاب و مردم باشند.

سردار سپهر، به تفاوت بسیار چشمگیر راهپیمایی روز جهانی قدس امسال نسبت به سال های گذشته اشاره کرد و با بیان اینکه مردم کشورمان در دفاع از آرمان فلسطین و جهان اسلام پشتاز می باشند، گفت : با توجه به اینکه امسال دشمنی دشمنان ، تحریم وتهدیدهای دشمنانی که درحال زوال ونابودی هستند افزایش پیداکرده است ، لذا حضور ده ها میلیونی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال یک تهاجم همه جانبه و شکست مفتضحانه برای دشمن می شود.

وی، تصریح کرد : همانطور که با صدور انقلاب اسلامی ایران ، فرهنگ 8 سال مقاومت ، ایستادگی ، جهاد و شهادت و تشکیل هسته های مقاومت حزب الله به فرمان امام راحل ومقام معظم رهبری عمل کردیم ، با توکل به قدرت خداوند متعال با سلاح تقوا ،صبر و مقاومت فلسطین را نیز از چنگال صهیونیست ها خارج خواهیم کرد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، به پیروزی هسته های مقاومت شامات در برابر82 کشور در جبهه مقاومت سوریه اشاره کرد و گفت : با ایستادگی مردم مستضعف ، پابرهنه ، گرسنه وبی صدای یمن دربرابر تحریم ها وتهدیدهای کشورهای جنایت کارغربی ، اسرائیل، آل سعود واماراتی ها شکست بزرگ دیگری را در قرن بیست و یکم برای استکبار رقم خورد.

وی ، به اعتراف شکست دشمنان و صهیونیست ها در برابر آرمان های امام راحل اشاره کرد و با بیان اینکه دشمنان می گویند به هرسو می نگریم امام خمینی(ره) و خامنه ای(مدظله العالی) را می بینیم که پشت مرزهای اسرائیل خیمه زده اند، گفت : به اذعان دشمن رهبرمعظم انقلاب اسلامی ایران ازتنگه خیبر درعربستان تا تنگه جبل الطارق درمراکش را به لرزه انداخته است و ملت های مسلمان را به سوی خود جلب کرده است.

سخنران راهپیمایی روزجهانی قدس کاشان، بزرگترین مشکل امریکا درایران را حضور رهبری امام خامنه ای که مردم به او اعتماد و اعتقاد کامل دارند و نقشه راه را می داند دانست و با بیان اینکه امریکا را به عنوان بزرگترین جنایت کار تاریخ جهان ، حامی صهیونیست و دشمن مسلمانان جهان می شناسیم، گفت : جمهوری اسلامی ایران طی چهل سال با مقاومت دربرابر تحریم های ظالمانه امریکا دست وپنجه نرم کرد و توانست آنها را به زانو در آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha