پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 493829
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
ایلام

حوزه/ امام جمعه ایلام گفت: معامله‌ی قرن، معامله‌ میان آمریکا، حاکم عربستان و شیوخ مرتجع منطقه در راستای مقابله با جریان مقاومت و حفظ منافع شوم رژیم صهیونیستی، محکوم‌به شکست است

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر، اظهار کرد: روز جهانی قدس، یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی است.

وی، بابیان اینکه روز جهانی قدس، درواقع روز اعلام انزجار از ظالمان و نظام استکبار جهانی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین است، ابراز کرد: روز قدس از یادگارها و شاهکارهای امام راحل است که موجب ایجاد وحدت و انسجام ملت‌های مسلمان در برابر استکبار جهانی و نظام سلطه شده است.

امام‌جمعه ایلام، در ادامه از حضور پرشور مردم ایلام در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد و گفت: مردم ولایی و همیشه درصحنه استان ایلام نشان داده و ثابت کرده‌اند که درصحنه‌های مختلف پشتیبان نظام اسلامی و مدافع آرمان‌های مقدس انقلاب و امام راحل و گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی تبار، افزود: وحدت مردم مسلمان جهان در حمایت از قدس شریف، تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد و روز جهانی قدس این پیام را دارد که در میان مسلمانان مرز جغرافیایی معیار نیست، بلکه مهم وحدت همه مسلمانان بر اساس وحدت کلمه است.

وی، در ادامه با اشاره به اینکه معامله‌ قرن محکوم‌به شکست است، ابراز کرد: معامله‌ قرن، معامله‌ میان آمریکا، حاکم عربستان و شیوخ مرتجع منطقه در راستای مقابله با جریان مقاومت و حفظ منافع شوم رژیم صهیونیستی است و مردم فلسطین نقشی در آن ندارند و محکوم‌به شکست است.

امام‌جمعه ایلام، تصریح کرد: جوانان فلسطین امروز آگاه‌تر از گذشته هرروز جمعه آرمان خود را فریاد می‌زنند و آمریکا حاضر نیست محتوای معامله‌ قرن را افشاء کند، چون از مردم مسلمان جهان، از حماس، حزب‌الله و مردم ایران در هراس است و این معامله، با بیداری مسلمانان چنین معامله‌ای انجام نخواهد گرفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی تبار، در بخش دیگری از سخنان خود با سالگرد عروج ملکوتی امام راحل اشاره کرد و افزود: امروز تفکر و مکتب امام راحل فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی و جهان اسلام پیش می‌رود و آرمان‌های امام (ره) عزیز توسط خلف برحق ایشان دنبال می‌شود که یکی از این اصول ایستادگی در برابر استکبار و نفی مذاکره با آمریکا است.

وی، تصریح کرد: یادگار بزرگ امام خمینی (ره) برای مسلمانان امید، وحدت و مقاومت بود که آثار برکات امام راحل و انقلاب اسلامی و درس‌های تاریخی ایشان، به‌خوبی روشن است و اگر امروز مکتب و ایده‌های امام راحل فراتر از کشور مسلمان است به‌واسطه حمایت تحقق شعارهای این بزرگ‌مرد تاریخ بوده است.

امام‌جمعه ایلام، بابیان اینکه استقامت، اعتماد، خدمت و مدیریت بر مبنای اصول اسلامی مهم‌ترین شعار امام خمینی (ره) بوده است، یادآور شد: امروز رهبر انقلاب اسلامی با مقاومت در برابر استکبار این امر مهم را به‌خوبی تحقق داده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی تبار در پایان با تأکید بر حضور پرشور مردم در نماز عید سعید فطر و پرداخت زکات فطره، به مردم توصیه کرد با پرداخت زکات فطره روزه‌داری خود را در عید سعید فطر تکمیل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha