چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
گزارشی از حضور فعال مبلغان مدارس امین در راهپیمایی روز قدس

حوزه/ به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران، چهار غرفه فرهنگی با حضور مبلغین مدارس امین در مسیر راهپیمایی روز قدس مشغول خدمات رسانی به مردم بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران، چهار غرفه فرهنگی با حضور مبلغین مدارس امین در مسیر راهپیمایی روز قدس مشغول خدمات رسانی به مردم بودند.

سرکار خانم چزانی شرایی مبلغه طرح امین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» گفت: در جهت آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت امام رضا علیه السلام مشغول فعالیت در این غرفه هستیم و برنامه هایی از قبیل قصه گویی برای کودکان و نقاشی صورت تدارک دیده شده است.

وی در پاسخ به این سوال که این گونه برنامه ها چه تاثیری می تواند در رشد معنوی کودکان داشته باشد، اظهار داشت: این فعالیت ها صد درصد اثر خود را خواهد گذاشت چرا این با این کار معنویت در کودکان رشد میکند و سوالاتی که از روی کنجکاوی در ذهن کودک ایجاد می شود ما با پاسخ های مناسب کودکانه در جهت پاسخ گویی بر میآییم.

بر پایه این گزارش؛ غرفه بعدی که توسط دیگر مبلغ مدارس امین با موضوع پاسخ به شبهات مهدویت و نیز پاسخ گویی به سوالات و شبهات دینی بود که با استقبال خوب کودکان و مردم مواجه شده بود.

 

 

خبرنگار: سعید امیری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha